از نظر کارشناسان، مهمترین فاکتور در تهیۀ تجهیزات ایمنی، انتخاب نوع کفش ایمنی است چون نقش اساسی بر روی حفاظت از پاها دارد. همانطور که می دانید با خرید کفش ایمنی مناسب می توان از آسیب دیدگی جدی برای پاها جلوگیری کرد. در واقع در طراحی کفش کار، علاوه بر اینکه مسائل مرتبط به ارگونومیک پا بایستی رعایت گردد، بررسی کفش از نظر استحکام، عایق بودن و عدم لغزش نیز صورت گیرد. با توجه به اینکه پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود و کلیۀ اعصاب اصلی بدن از این ناحیه عبور می کند، بایستی در حفظ و سلامتی آن ها کوشید. خرید  کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت از موارد مهمی است که بایستی افراد توجه ویژه نسبت به آن داشته باشند.

خرید کفش کار با دوام و ایمن

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از با سابقه ترین مراکز در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی، انواع کفش ایمنی نگهبان، دستکش کار و دیگر اقلام فعالیت می کنند. بدین ترتیب کارفرمایان و حتی عموم افراد متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند و ممکن است با خطرات جدی برای پاها رو به رو شوند، می توانند با مراجعه به مراکز فروش تجهیزات ایمنی کار، اقدام به خرید کفش کار با کیفیت نمایند. با تجهیز نمودن پاها به کفش ایمنی استاندارد، دیگر نیاز نیست نگران قطعی عضو، سوختگی، برق گرفتگی، بریدگی، یخ زدگی و دیگر خطرات این چنینی باشید.

هنگام انتخاب کفش ایمنی بایستی نگاه دقیق به کیفیت جنس متریال تشکیل دهندۀ آن داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی نوع کاربری آن خواهد داشت. به عنوان مثال متناسب با محیط کارخانجات تولید مواد شیمیایی بایستی کفش ایمنی ضد اسید و مواد شیمیایی خریداری شود. این در حالی است که مشاغلی در زمینۀ ساخت و ساز نیازمند به خرید کفش ایمنی با سرپنجۀ فولادی هستند که مقاومت بالایی در برابر سقوط اجسام نوک تیز داشته باشند. جهت خرید کفش کار استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

   فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()