مطالب و مقالات متعددی در خصوص آموزش مجازی گردآوری شده است که متشکل از نکات مهم و اطلاعات قابل توجهی می باشد. به عبارتی با توسعۀ اینترنت و پیشرفت تکنولوژی شاهد گسترش خدمات رسانی در حوزۀ  آموزش مجازی می باشیم. در ادامۀ مطلب، قصد بر این داریم که شما را مزیت و عوامل پیدایش خدمات آموزش مجازی در ایران آشنا نمائیم و اینکه چگونه دانش آموزان نیز می توانند از چنین خدماتی بهره مند گردند. جهت بهره مندی از آموزش مجازی، نیاز به یک بستر اینترنت و دستگاه های دیجیتالی منجمله تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و یا موبایل می باشد که بتوان در کلاس های آنلاین شرکت نمود. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها جزء اولین مدارس آنلاین در کشور ایران فعالیت خود را آغاز نمود و توانست با امکانات پیشرفته و همچنین کادر آموزش مجرب، سال های متوالی خدمات آموزش مجازی در مقطع خاصی به دانش آموزان ارائه دهند.

سیستم آموزش مجازی برای افزایش پوشش تحصیلی

بدیهی است روز به روز نیاز ضروری به سیستم آموزش مجازی و غیر حضوری در سطح جهانی مشاهده می شود. در این صورت می توانند با تأمین آموزش مدام العمر، سطح آموزش دهی را در داخل کشور گسترش دهند. قطعاً درنگ والدین می توانند فرزندان مستعد و باهوش خود را بدون محدودیت مکانی در مدرسه آنلاین ثبت نام نموده و بدین ترتیب مانع از ترک تحصیل آنها گردند چون برخی از مناطق به دلیل مسافت زیادی که با مدرسه دارند، نمی توانند امکان تحصیل حضوری فرزندان خود را مهیا سازند.

بنابراین راه اندازی  مدرسه آنلاین می تواند نقطۀ عطفی در گسترش سیستم آموزش مجازی در ایران محسوب گردد. در نتیجه چند سال اخیر شاهد گسترش خدمات آموزشی در این حوزه هستیم و مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از اولین مراکز، همچنان به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهند.

    مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()