کفش به عنوان یکی از مهمترین تجهیزاتی است که افراد جهت حفاظت از پاها در خارج از منزل استفاده می نمایند. طراحی  کفش طبی  به منظور حفظ سلامت پاها در برابر فشارهای خارجی است. همانطور که می دانید نوعی از کفش ها بر اساس استاندارد ساخته نشده اند و این مسئله باعث می گردد در بلند مدت صدمات جدی بر روی پاها بوجود آورد. قطعاً یکی از مهمترین وسایلی که ارتباط مستقیم با سلامت اشخاص دارد، خرید کفش است و در صورت انتخاب کفش غیر استاندارد می توانید به دیگر اعضای مهم بدن منجمله کمر فشار وارد نمائید. خرید کفش طبی که بر اساس ارگونومیک پا ساخته شده است، می تواند به سلامت افراد کمک کند. تولیدی کفش آرمیس در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به تولید و فروش انواع کفش طبی راحتی شوند.

مهمترین ویژگی های کفش طبی راحتی

لازم به ذکر است که رعایت در خصوص انتخاب و خرید کفش راحتی مناسب اختصاص به ردۀ سنی خاصی ندارد و بایستی عموم افراد این موضوع مهم را در نظر بگیرند. از مهمترین ویژگی های یک کفش طبی استاندارد می توان به فاکتورهای ذیل اشاره نمود:

  • داشتن پنجه پهن و با ارتفاع مناسب
  • داشتن یقه و زبانی نرم
  • داشتن کفی قابل تعویض
  • پشتی سفت و مستحکم
  • پاشنه مناسب و استاندارد
  • قابلیت تنفس برای عدم تعریق پاها
  • رعایت ارگونومی فیزیکی پا برای طراحی کفی داخلی کفش

به طور کلی هنگام خرید کفش راحتی بایستی موارد مذکور به طور دقیق بررسی گردد. ضمن آنکه سایز کفش طبی نیز بر روی حفظ سلامتی پاها تأثیرگذار می باشد. بنابراین توصیه بر این داریم که در زمان خرید کفش طبی، تنها به شکل ظاهری کفش توجه نداشته باشید. جهت خرید مدل های جدید کفش طبی راحتی می توانید به وب سایت تولیدی کفش آرمیس مراجعه نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس 

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()