افراد زیادی خواستار خرید زغال لیمو سکه ای هستند چون این محصول دارای ویژگی های خاصی است که در ادامۀ پست اشاره ای مختصر به این موضوع مهم خواهیم داشت. از مزایای زغال لیمو سکه ای می توانید برای مصارف مختلف منجمله استعمال دخانیات استفاده نمائید چون در مدت زمان کوتاهی می توان از حرارت زیاد آن بهره برد. برخلاف تصور برخی از افراد، زغال های لیمو سکه ای دارای حرارت و گرمای زیادی هستند که به صورت یکنواخت ایجاد می شود. جهت تولید زغال لیمو سکه ای و زغال لیمو قلم ، از سوزاندن چوب درختان مرکب بهره گرفته می شود و به همین دلیل در زمان سوختن، می توانید بوی مرکبات را استشمام نمائید. در حال حاضر از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب می توانید زغال مورد نیاز مصرفی برای منزل و یا محیط کاری خود را تأمین نمائید و از با کیفیت بودن آنها مطمئن باشید.

انواع مصارف زغال لیمو سکه ای

بدین ترتیب متناسب با مصارف قلیان و حتی پختن کباب و جوشاندن کتری و سایر مصارف این چنینی می توانید اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای در ابعاد متفاوت نمائید که کاربری بهتری برای شما خواهد داشت. فروش زغال لیمو سکه ای در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب بر اساس نیازی که دارید، می توانید بهترین محصول خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید. زغال لیمو سکه ای از نظر ابعاد و نوع چوبی که مورد استفاده قرار گرفته می شود، در دسته بندی متفاوت به فروش می رسد. بنابراین اگر در پی خرید زغال لیمو سکه ای می باشید، بایستی متناسب با مصارفی که مد نظر دارید، انتخاب و خرید نهایی خود را انجام دهید.

در حال حاضر جهت خرید زغال های با کیفیت حاصل از سوزاندن چوب درختان مرکبات مانند خرید زغال لیمو قلم را می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()