تا کنون عنوان طرح توجیهی را در صنعت کسب و کار و سرمایه گذاری شنیده اید و ممکن است اطلاعاتی در خصوص مفهوم و کاربرد آن نداشته باشید. از این رو گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش نموده در ادامۀ مقالۀ این هفته، شما را بیشتر با این موضوع آشنا سازند. در این صورت، پیش از اینکه اقدام به اجرای یک ایده به واقعیت نمائید، می توانید از مزایای نتایج گزارش و مشاوره طرح توجیهی برای جلوگیری از هدر دادن بودجه و سرمایۀ خود استفاده نمائید. همانطور که می دانید روزانه افراد زیادی در صدد برای راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا تولید محصولات متنوع و عرضۀ آن به بازار هستند.

آشنایی با ویژگی های مهم نوشتن طرح توجیهی

در همین راستا لازم است که یک سرمایه گذار و جمعی از این افراد، پیش از اجرای پروژه، نسبت به یک سری مطالب آگاهی داشته باشند. در واقع هدف از نگارش طرح توجیهی، گردآوری مطالبی در خصوص امکان سنجی بازار، ارزیابی چگونگی عملی شدن یک طرح، میزان متقاضی در بازار، تجزیه و تحلیل بازار فعلی و ... می باشد. با مطالعۀ کلیۀ مطالب این چنینی که با اعداد و ارقام، به صورت کاملاً اصولی در گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی کشتارگاه دام جمع آوری می شوند، می توان نسبت به آیندۀ کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، مطلع گردید.

در واقع پیش از آغاز یک پروژه، بایستی به یک سری سؤالات خاص پاسخ داد چون نقش بسزایی بر روی پیشرفت پروژه خواهد داشت. در واقع صرف هزینه بابت تهیۀ طرح توجیهی آماده و یا طرح توجیهی با موضوع سفارشی می تواند صرفۀ اقتصادی بسزایی برای شما به همراه داشته باشد. چنین موضوعاتی می تواند تأثیر بسزایی بر روی عملکرد یک سیستم داشته باشد. در واقع سرمایه گذاران فراوانی وجود دارند که همواره به دنبال ایده پردازی و راه اندازی پروژه های جدید هستند. جهت دریافت خدمات طرح توجیهی می توانید با مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تماس حاصل فرمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()