مراکز واحد گشت در سطح کشور فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ حمل و نقل عمومی آغاز نموده اند. با توجه به اینکه حجم ترافیک شهری رو به افزایش است و اینکه برخی از افراد دارای مبداء و مقصد یکسان هستند، موجب می شود، که این دسته از افراد به دنبال تهیۀ اتوبوس دربستی باشند. لذا فعالیت واحد گشت بدین شکل است که تجهیز به ناوگان اتوبوس معمولی و وی آی پی همراه با راننده می باشند. بدین ترتیب آمادۀ ارائه سرویس دربستی به مراکز دولتی و خصوصی و همچنین اشخاص حقیقی هستیم. واحد گشت تهران دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات حمل و نقل عمومی یا همان اجاره اتوبوس دربستی به متقاضیان در سطح شهر هستند.

اجاره اتوبوس دربستی از مراکز واحد گشت

واحد گشت از جمله مراکزی است که به صورت حرفه ای، سرویس دربستی به مشتریان ارائه می دهند. کارخانجات، شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها، هتل ها، گروه های مسافربری و غیره به منظور تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان، میهمانان، دانش آموزان، دانشجویان و غیره می توانند از خدمات واحد گشت بهره مند گردند. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، تلاش می کنند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه داده و امکان کرایه اتوبوس دربستی را مهیا می سازند. واحد گشت قادر به ارائه سرویس رفت و برگشت سازمان های دولتی و خصوصی است. علاوه بر آنکه جهت اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا می توانید از مجموعه های واحد گشت، خدمات مربوطه را دریافت نمائید.

هزینۀ خدمات واحد گشت بر اساس فاکتورهای مهم منجمله مدت زمان اجاره بر اساس ساعت و روز، میزان مسافت یا همان مقدار کیلومتر، مدل اتوبوس و تعداد صندلی های آن تعیین می گردد. بنابراین متناسب با نیازی که دارید مانند واحد گشت بهشت زهرا ، می توانید از خدمات تخصصی مرکز واحد گشت تهران بهره مند گردید.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()