سیستم اعلام و اطفاء حریق به منظور کمک رسانی به سیستم های آتش نشانی است چون می تواند فرآیند مهار و خاموش کردن آتش را در موقعیت های مختلف تسریع ببخشد. در ادامۀ مقالۀ این هفته شما را با مزیت های سیستم اعلام و اطفاء حریق آشنا می سازیم. به طور کلی جهت طراحی و تولید سیستم های اطفاء حریق بایستی درک صحیح از استانداردها و چارچوب قانون ایمنی ساختمان داشت. بنابراین تنها برخی از افراد به صورت حرفه ای در حوزۀ طراحی و تولید  سیستم اعلام و اطفا حریق فعالیت می کنند و می توانند نیاز شما را در این حوزه مرتفع سازند. شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن به عنوان یکی از مراجع معتبر در عرصۀ خدمات سیستم های امنیتی ساختمان، قادر به ارائه خدمات سیستم اعلام و اطفاء حریق متناسب وضعیت ساختمان شما می باشند.

مزایای نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق

تأمین امنیت ساکنین ساختمان ها، اطلاع رسانی به موقع آتش سوزی در ساختمان، کاهش تلفات مالی و جانی، کاهش آسیب و خسارت به ملک و به حداقل رساندن خطر برای عموم افراد از جمله مزایای نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق به شمار می روند.

زمانی که دود، آتش و مونوکسید کربن در هوا پراکنده می شود، سنسورهای موجود در سیستم اعلام و اطفاء حریق فعال می گردد و بدین ترتیب با روشن شدن آژیر دستگاه، کلیۀ ساکنین ساختمان متوجه صدای هشدار دهندۀ آژیر می شوند. لازم به ذکر است که آلارم موجود در این سیستم، ممکن است بر اثر آشکارسازی دود و یا افزایش دما و حرارت در آن محوطه، به صورت خودکار فعال شود. بدین ترتیب متناسب با محیط ساختمان های مختلف، می توان نسبت به راه اندازی و نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق اقدام نمود. هم اکنون از خدمات حرفه ای شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن می توانید بهره مند گردید چون این مجموعۀ تولید کننده سیستم اعلام حریق سابقۀ درخشانی در حوزۀ تولید سیستم های اعلام و اطفاء حریق با بروزترین تجهیزات دارند.

 

شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()