فرایند تولید زغال لیمو سکه ای همچون سایر زغال های موجود در بازار است و تفاوت عمدۀ آن، برش قطعات چوب و یا خمیر زغال به صورت سکه ای می باشد. از چوب درختان مرکب برای تهیۀ زغال لیمو سکه ای بهره گرفته می شود که البته در روش صنعتی و تولید به روش زغال فشرده ، از متریال متفاوت دیگری بهره گرفته می شود . در ادامۀ مقاله شما را بیشتر با مزایای   زغال لیمو سکه ای آشنا خواهیم نمود چون تفاوت بارزی میان این نوع زغال و زغال های معمولی وجود دارد. مجموعۀ سالار سوز جنوب در لیست محصولات، امکان خرید کارتنی زغال لیمو سکه ای را فراهم نموده اند.

سفارش زغال لیمو سکه ای مرغوب و ارزان

از سوزاندن تنه درختان مرکب منجمله لیمو برای تهیۀ زغال لیمو سکه ای بهره گرفته می شود و به همین دلیل هنگام سوختن، بوی خوبی از آن متساعد می گردد. بیشترین مصارف زغال لیمو سکه ای را می توان در رستوران های سنتی، مجالس و میهمانی ها مشاهده نمود. در ویژگی های مهم زغال لیمو سکه ای می توان به عدم تولید بوی نامطبوع، دود و گاز سمی اشاره نمود. البته بهتر است که تمامی زغال ها را در محیط های باز استفاده نمود. لازم به ذکر است که کاربرد عمدۀ این نوع زغال در مصارف استعمال دخانیات است چون در ابعاد کوچک تولید می شود. بنابراین در مدت زمان کوتاهی می توان این نوع زغال را روشن نمود و از حرارت تولید شده برای مصارفی که در نظر دارید، استفاده نمائید.

قیمت خرید زغال لیمو قلم بر اساس روش تولید و سطح کیفیت آن تعیین می گردد. از این رو امکان خرید زغال ارزان و همچنین گران برای مشتریان فراهم می باشد. مجموعۀ سالار سوز جنوب بر حسب میزان مصرفی که ممکن است افراد داشته باشند، توانسته اند امکان خرید زغال لیمو سکه ای ارزان را فراهم آورند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()