امروزه سطح یادگیری توانسته تغییرات قابل توجهی نماید و بدین ترتیب با استفاده از فناوری پیشرفته توانسته اند خدمات آموزش از راه دور  را به طالبان دانش ارائه دهند. امروزه بسیاری از افراد تلاش می کنند در هر نقطۀ جغرافیایی که قرار دارند، شرایطی را برای افزایش سطح دانش خود فراهم آورند. در نتیجه بدون محدودیت مکانی و همچنین زمانی قادر به کسب دانش خواهند بود. لذا با همین رویکرد، مدرسه آنلاین در سراسر ایران راه اندازی می شوند، که می توانند خدمات آموزش از راه دور را ارائه دهند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ خدمات آموزشی غیر حضوری می باشند.

ثبت نام در سیستم آموزش از راه دور

اگر در صدد برای ثبت نام فرزندتان در مدرسه آنلاین هستید، بایستی دسترسی به اینترنت و همچنین ابزارآلات مخصوص دیجیتالی منجمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و یا گوشی هوشمند داشته باشند. در این صورت قادر به ایجاد ارتباط غیر حضوری و استفاده از خدمات آموزش مجازی خواهند بود. ارائه سیستم آموزش از راه دور توانسته ارتباط بدون محدودیت مکانی را میان آموزگاران و همچنین دانش آموزان فراهم آورد. بنابراین اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که متأسفانه شرایط مناسبی برای حضور فیزیکی در محیط مدرسه را ندارید، می توانید از سیستم آموزش از راه دور بهره مند گردید.

خوشبختانه در ایران بستر ارائه چنین خدمات آموزشی فراهم می باشد و چندین مدرسه آنلاین فعالیت خود را چندین سال است که آغاز نموده اند. بدین ترتیب دانش آموزان در مقطع متوسطه می توانند از سیستم  آموزش مجازی بهره مند گردند و این چنین بتوانند در زمان و هزینه صرفه جویی نمایند. بدون شک ارائه خدمات آموزش مجازی، توانسته روز به روز از آمار دانش آموزان ترک تحصیل بکاهد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با بهره گیری از تجربیات اساتید مجرب و همچنین تجهیزات الکترونیکی مناسب، امکان برگزاری کلاس های آنلاین را برای دانش آموزان فراهم آورند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()