مدرسه آنلاین با هدف معین فعالیت خود را در سیستم آموزش و پرورش آغاز می کنند، که موضوع این مقاله را به خود اختصاص داده است. همانطور که می دانید و از آن آگاه هستید، گسترش بستر اینترنت در سطح جهانی، شرایطی را برای عموم افراد در اقصی نقاط جهان فراهم نموده اند. بدین ترتیب با بهره گیری از چنین امکاناتی می توان سطح کیفیت آموزش را بهبود بخشید و شرایط مناسبی را برای گسترش و توسعۀ آن مهیا نمود.

فضای اینترنت، امکان ارتباط نامحدودی را میان افراد فراهم می آورد و به همین دلیل اکثر کشورها با راه اندازی  مدرسه آنلاین  ، توانسته اند شرایطی را برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در مقاطع متوسطه بوجود آورند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها چندین سال است که در حوزۀ خدمات آموزش مجازی توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش دهند. این چنین، جزء یکی از اولین مدارس آنلاین فعال توانسته اند چنین خدماتی را در ایران راه اندازی نمایند.

گسترش فعالیت مدرسه آنلاین

امروزه شاهد گسترش فعالیت مراکز آموزش مجازی در سطح کشور هستیم چون بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، می تواند شرایط مناسبی را برای پیشرفت افراد و افزایش سطح آگاهی افراد فراهم آورد. بنابراین فعالیت مدرسه آنلاین، با هدف راه اندازی یک سیستم هدایت شده، فرآیند یادگیری را به منابع دور دست متصل می نماید. بدین ترتیب به عنوان ابزار مناسبی برای یاگیری مکمل در دسترس عموم دانش آموزان قرار گرفته می شود. در نتیجه افرادی که تمایل به ثبت نام فرزندان خود در مدرسه آنلاین دارند، می توانند با دفتر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمایند. این مجموعۀ معتبر به دلیل سابقۀ طولانی که در عرصۀ خدمات آموزش مجازی دارند، در مقطع تحصیلی متوسطه قادر به ارائه بهترین خدمات آموزشی می باشند. راه اندازی چنین مراکز آموزشی، توانسته به میزان قابل توجهی از آمار دانش آموزان ترک تحصیل بکاهد.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()