مدت زمان زیادی است که شاهد فعالیت مراکز واحد گشت در سطح تهران هستیم چون سیستم حمل و نقل شهری نیاز به دریافت سرمایه های دولتی و همچنین خصوصی دارد. بنابراین برخی از افراد در حوزۀ  واحد گشت وارد می شوند و این چنین با تهیۀ اتوبوس های معمولی و درجه یک، تلاش می کنند بهترین خدمات حمل و نقل شهری را ارائه دهند. با توجه به اینکه برخی از سازمان ها و مؤسسات نیاز به تهیۀ سرویس حمل و نقل شهری برای پرسنل، کارمندان، دانش آموزان و ... دارند، مراکز واحد گشت با در اختیار داشتن اتوبوس با ظرفیت های مختلف، همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به مشتریان گرامی هستند. واحد گشت تهران چند سال متوالی است که با سرمایه گذاری مناسب توانسته اند شرایط مناسبی را برای اجاره اتوبوس دربستی فراهم آورند.

معتبرترین مرکز واحد گشت

در حال حاضر، از طریق مراکز واحد گشت می توانید اقدام به اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا، مراسم ختم، سرویس مدرسه، سرویس شرکت، مجموعه های توریستی و زیارتی نمائید. در این صورت، چندین نفر که از یک مبدأ به مقصد مشابه تردد دارند، می توانند جهت رفاه حال خود، اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند. مجموعه های واحد گشت، متناسب با نیاز مشتریان، توانسته اند با بهره گیری از ناوگان اتوبوس معمولی و VIP بهره می گیرند. این چنین می توانند خدمات ساده و ویژه به مشتریان ارائه دهند.

یکی از خدماتی که می توانید از طریق واحد گشت دریافت نمائید، کرایه اتوبوس دربستی در واحد گشت بهشت زهرا می باشد که خانواده متوفی جهت رفاه حال میهمانان می توانند سرویس مناسبی را برای ایاب و ذهاب آنان فراهم آورند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از خدمات واحد گشت بهره مند گردید. واحد گشت تهران با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و رانندگان حرفه ای، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سطح شهر می باشند.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()