جهت تولید نایلون عریض و سایر محصولات پلاستیک صنعتی همچون نایلون شیرینگ، نایلون عریض ، نایلون حبابدار و ... از روش های استاندارد بهره گرفته می شود. قطعاً با انواع پلاستیک و مصارف آن آشنا هستید و به سهولت می توانید متناسب با مصارفی که ممکن است داشته باشید، بهترین نوع پلاستیک صنعتی را خریداری نمائید. در واقع تمایز میان انواع پلاستیک، نوع ساختار و ویژگی های فیزیکی آن می باشد. یکی از روش های رایج در فرآیند تولید نایلون عریض، روش ذوب مواد اولیه می باشد. در ادامۀ مقاله، کارشناسان فنی شرکت دریا پلاستیک بیشتر به جزئیات آن می پردازند.

روش های تولید نایلون عریض

گرانول های پلی اتیلن متناسب با نوع پلاستیک و فرمولاسیونی که می توانند داشته باشند، با یکدیگر ترکیب می نمایند. سپس مواد با استفاده از قیف به داخل محفظه دستگاه اکسترودر ریخته می شود. با افزایش دما، مواد گرانول، ذوب شده و در گام بعدی، مواد مذاب وارد سیلندر ماردون شده و مواد را به شکل خمیری از دستگاه خارج می کند. فرآیند تولید نایلون عریض نسبت به انواع پلاستیک صنعتی بسیار ساده می باشد.

در گام بعدی، با چرخش ماردون و اعمال حرارت بالا به پلاستیک، خمیر پلاستیک در لایۀ نازکی تولید می شود و سپس پلاستیک حاصله به وسیلۀ خرطوم های موجود در پیرامون دستگاه، سرد شده و حالت چسبندگی پیدا می کند. در نهایت متناسب با نیاز بازار، تولید و فروش نایلون عریض به صورت تک لایه و چند لایه با ضخامت متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه با قیمت متفاوت می توانید نایلون های عریض را خریداری نمائید. از روش های دیگر همچون فرآیند اکستروژن پلاستیک برای تولید پلاستیک عریض استفاده می نمایند. در حال حاضر، صاحبان صنایع و کشاورزان می توانند متناسب با مصارف معمولی می توانند از طریق شرکت دریا پلاستیک اقدام به  خرید نایلون شیرینگ و نایلون عریض نمایند.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()