طرح توجیهی به نوعی گزارش اطلاق می شود، که به صورت تخصصی در حوزۀ کسب و کار گردآوری توسط مهندسین جمع آوری می گردد. بدین ترتیب افرادی که در حوزۀ راه اندازی یک کسب و کار جدید و توسعۀ یک حرفه قصد سرمایه گذاری دارند، بایستی اطلاعات تخصصی نسبت به جوانب مختلف اجرای آن حرفه داشته باشند. بدین وسیله راحت تر می توانند نسبت به شروع آن کسب و کار با طرح توجیهی تصمیم بگیرند.

مزیت گزارشات طرح توجیهی

با توجه به اینکه یک حرفه، یک سری زاویای پنهانی و تخصصی دارد، عموم افراد از آن آگاه نیستند و به دلیل عدم آگاهی، می تواند عواقب ناخوشایند ورشکستگی را به دنبال داشته باشند. در نتیجه نگارش گزارشات طرح توجیهی می تواند بهترین سرمایه گذاری برای این دسته از افراد به شمار رود. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ مشاوره به سرمایه گذاران در کسب و کارهای مختلف می باشند. در همین راستا، به بهترین شکل ممکن تلاش می کنند با نگارش طرح توجیهی در حوزۀ کسب و کارهای مختلف، راهنمای خوبی برای شما شناخته شوند. طرح توجیهی احداث شهرک ویلایی یکی از انواع طرح توجیهی ارائه شده توسط مطصا است. طرح توجیهی احداث شهرک ویلایی به سایت مراجعه کنید.

در نگارش گزارش طرح توجیهی، مسائل متعددی مورد بررسی قرار گرفته می شوند که هر کدام از آنها تأثیر مستقیم بر روی عملکرد پیشبرد اهداف و نوع سرمایه گذاری خواهد داشت. بدین وسیله به یک سرمایه گذار توصیه داریم از مزایای نتایج طرح توجیهی استفاده نمایند. امور مالی مرتبط به نیازهای مالی و سرمایۀ اولیۀ مورد نیاز برای آغاز یک کسب و کار، وضعیت بازار و امور بازاریابی و فروش مسائل مهمی هستند که بخش های اصلی گزارش طرح توجیهی را به خود اختصاص می دهند. در واقع جهت دست یافتن به یک رزومۀ کاری کامل بایستی تهیۀ طرح توجیهی در اولویت کار قرار گرفته شود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با گروه مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تماس حاصل فرمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()