بسیاری از افراد صاحب مشاغلی هستند که می بایست برای حفظ ایمنی آن مجموعه، یک سری تجهیزات ایمنی استانداردی را تهیه نمایند. خرید کپسول آتش نشانی به عنوان وسیلۀ دم دستی اطفاء حریق صورت می پذیرد. در برخی از مواقع نیاز به شارژ کپسول است چون تاریخ آنها منقضی می شود و می بایست توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع مهم داشته باشید. چرا که با منقضی شدن کپسول های آتش نشانی، محتویات آن دیگر خواص اولیۀ خود را نخواهد داشت و بدین ترتیب در مواقع لزوم، نمی تواند نیاز شما را مرتفع نموده و از آن برای مهار کردن آتش استفاده نمائید. هم اکنون جهت شارژ کپسول می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر، با اتکاء بر دستگاه های پیشرفته و همچنین پرسنل مجرب، همواره قادر به ارائه کلیۀ خدمات شارژ انواع کپسول آتش نشانی در مدت زمان اندک می باشند.

شارژ انواع کپسول آتش نشانی

اگر در مجموعۀ محل سکونت شما، کپسول آتش نشانی وجود دارد، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع مهم داشته باشید و به بررسی تاریخ اعتبار و همچنین سالم بودن عملکرد اهرم آن بپردازید. از مزیت سرویس و شارژ کپسول، می توان به بررسی دقیق قسمت های مختلف آن اشاره نمود. اپراتور با مشاهدۀ قسمت های مختلف کپسول، می تواند نسبت به مرتفع نمودن آنها اقدام نماید. در حال حاضر متناسب با نوع کپسول، امکان شارژ کپسول آتش نشانی پودری، گازی و کف فراهم می باشد.

با توجه به مطالب مذکور، راحت تر از گذشته می توانید از امکانات پیش رو برای شارژ کپسول های آتش نشانی استفاده نمائید. در حال حاضر، امکان بازدید از محل ارائه خدمات شارژ کپسول برای مشتریان فراهم می باشد و می توانید جهت هماهنگی برای ارسال و  شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()