در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با موارد درخواست تعمیر لباسشویی آشنا سازیم. ماشین لباسشویی از جمله وسایل و لوازم آشپزخانه به شمار می رود که در برندهای متفاوت، افراد می توانند برای منزل خود تهیه نمایند. خراب شدن لباسشویی یکی از اتفاقات ناخوشایندی است که می تواند برای مدت زمان طولانی ذهن افراد را به خود درگیر کند. بدین ترتیب با مشاهدۀ هر کدام از موارد ذیل، در اولین فرصت نسبت به  تعمیر لباسشویی اقدام نمائید چون سهل انگاری نسبت به عیب یابی و سرویس دوره ای ماشین لباسشویی، می تواند هزینۀ تعمیرات ماشین لباسشویی را بیشتر نماید.

عیب یابی فوری و تعمیر لباسشویی در محل

مجموعه تعمیر پرشین چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ تعمیرات لوازم برقی خانگی، قادر به سرویس و تعمیر لباسشویی در محل می باشند. این مجموعۀ معتبر متشکل از یک تیم تعمیرکار حرفه ای هستند که آشنایی کافی با ساختار مکانیکی و الکترونیکی ماشین لباسشویی با برندهای مختلف دارند. در واقع اگر تعمیرکار مربوطه با نحوۀ تعمیر لباسشویی و عیب یابی آن آشنا نباشد، می تواند آسیب به وجود آمده را دو چندان نماید.

نصب صحیح و آشنایی با برنامه کار دستگاه دو عامل اصلی هستند که بی توجهی نسبت به آنها، می تواند صدمات جدی به قطعات اصلی ماشین لباسشویی وارد کند. قفل نشدن درب ماشین، حل نکردن پودر ماشین لباسشویی، نچرخیدن حلقۀ درونی لباسشویی، خراب شدن برد ماشین و ... برخی از مواردی هستند که افراد بایستی نسبت به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نمایند.

معمولاً توصیه می شود که جهت قرارگیری ماشین لباسشویی، محل خشک و خنکی را انتخاب نمائید که دارای رطوبت و گرما نباشد چون می تواند باعث کاهش عمر قطعات شود. همچنین محل قرارگیری لباسشویی بایستی کاملاً صاف باشد و اصول تراز شدن رعایت گردد. به طور کلی جهت دریافت خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی با برندهای ایرانی و خارجی می توانید با کارشناسان فنی مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید.

   مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()