در این مقاله شما را با ویژگی های تفنگ پی سی پی و انواع آن آشنا می سازیم. در این صورت راحت تر از گذشته می توانید از میان محصولات موجود در بازار، انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید. به طور کلی جهت برگزاری مسابقات تیراندازی و یا شکار حیوانات کوچک و پرندگان اقدام به خرید تفنگ پی سی پی می نمایند. این نوع تفنگ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند مفید واقع گردد و با دقت بالا، هدف گیری و پرتابتان را انجام دهید. تفنگ پی سی پی از دسته تفنگ های بادی به شمار می رود که در طرح های متفاوت می توانید از مزایای آن بهره مند گردید.

قیمت تفنگ پی سی پی

لازم به ذکر است که این نوع تفنگ در سایز و ابعاد بزرگ تر ساخته می شود. تفنگ پی سی پی دارای برد بیشتری نسبت به تپانچه بادی می باشد. مجموعه طبیعت نو یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش تجهیزات گردشگری و کوهنوردی، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش تفنگ پی سی پی در طرح های متنوع گردند.

مدل های قدیمی تفنگ های بادی، تنها می توانستند یک گلوله شلیک کنند ولی طراحی تفنگ پی سی پی به نحوی است که هر بار خساب گذاری، می توان چندین گلوله را به صورت پشت سر هم شلیک نمایند. از دیگر مزایای این نوع تفنگ بادی می توان به این مورد اشاره نمود که برای هر نوبت شلیک کردن، بایستی تنها گلنگدن اسلحه را بکشید تا برای شلیک کردن آماده باشد. هم اکنون بسیاری از افراد خواستار خرید تفنگ پی سی پی با قیمت مناسب می باشند. چرا که امکان خرید تفنگ پی سی پی ارزان و همچنین گران قیمت برای عموم مشتریان فراهم می باشد. جهت مشاهدۀ قیمت تفنگ پی سی پی می توانید به فروشگاه اینترنتی طبیعت نو مراجعه نمائید.

 مجموعۀ طبیعت نو

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09215841866

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()