سالار سوز جنوب یکی از مراکز معتبر در عرصۀ فروش زغال های سنتی و صنعتی، توانسته اند موفق به فروش زغال لیمو سکه ای مرغوب گردند. زغال همچنان کاربرد خاص خود را دارد چون عموم افراد از مزایای این محصول برای ایجاد آتش مورد نیاز خود بهره گیرند. زغال از نیم سوز نمودن چوب درختان تولید می شود. در حال حاضر، تولید کنندگان می توانند با استفاده از چوب درختان مرکباتی همچون لیمو ترش، لیمو شیرین، نارنج و ... موفق به تولید   زغال لیمو سکه ای مرغوب گردند. این چنین شاهد گسترش فروش زغال لیمو سکه ای در سطح بازار هستیم که توسط مجموعۀ سالار سوز جنوب صورت می گیرد.

خرید زغال لیمو سکه ای درجه یک

در حال حاضر امکان تولید زغال سکه ای به روش سنتی و صنعتی فراهم می باشد و این چنین می توانید در حجم قابل قبولی موفق به خرید زغال با کیفیت گردید. با استفاده از زغال با کیفیت، می توانید آتش مورد نیاز خود را تهیه نمائید. فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب زغال وجود دارد که بایستی خریداران توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع مهم داشته باشند. جهت تولید زغال لیمو سکه ای از کوره های سنتی و یا صنعتی استفاده می گردد و بدین ترتیب با کیفیت متفاوت، شاهد فروش زغال قلیان در سطح بازار هستیم. امکان تولید زغال لیمو سکه ای به صورت فشرده، به روش چینی، فراهم می باشد. خرید زغال قلیان را از طریق سایت سالار سوز جنوب انجام دهید. 

در روش تولید زغال فشرده، تولید کنندگان به طور غیر مستقیم از چوب درختان استفاده می نمایند. در واقع ترکیبات اصلی خمیر زغال عبارتند از خاک اره چوب درختان مرکب، پودر زغال و همچنین پوست گردو و بادام می باشند. در نهایت توسط دستگاه های مخصوص، به صورت مکانیزه در ابعاد سکه برش داده می شوند. جهت تهیۀ غیر حضوری زغال لیمو سکه ای می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()