به دلیل استقبال گسترده ای که از نتایج و آمارهای طرح توجیهی می گردد، این مقاله را به مزایای نگارش این متن اختصاص داده ایم. با همراهی ما، تا انتهای مقاله، بیشتر با دلایل نگارش طرح توجیهی آشنا می شوید. لازم به ذکر است که لازمۀ نوشتن طرح توجیهی، رعایت نمودن اصول نگارشی و همچنین حفظ انسجام و نظم در قسمت های مختلف گزارش می باشد. در واقع مقصود از نوشتن طرح توجیهی ، جمع آوری لیستی از اسناد و مدارک مورد نیاز برای تکمیل اطلاعات در بخش های مختلف می باشد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا، سال های متوالی است که توانسته اند با بهره گیری از تخصص مهندسین و کارشناسان تحصیلکرده در زمینه های اقتصادی، برنامه ریزی و مدیریتی موفق به گرداوری انواع طرح توجیهی گردند.

اهداف اصلی در نگارش طرح توجیهی

اولین بخش از نگارش طرح توجیهی به خلاصۀ روند اجرای پروژه اختصاص پیدا می کند. در این بخش، به سرمایه گذاران و حامیان اجرای پروژه کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاه، با روند کلی پروژه آشنا گردند. چرا که بسیاری از افراد فرصت کافی برای مطالعۀ کلیۀ مطالب طرح توجیهی را نداشته باشند. بدین وسیله توصیه بر این داریم که بتوانید از اطلاعات جمع آوری شده، برای دست یافتن به موفقیت استفاده نمائید. به طور کلی این بخش از متن طرح توجیهی به مجریان پروژه کمک می کند که بتوانند نسبت به راه اندازی پروژه در دست اجرا تصمیم بگیرند.

توضیحات مرتبط به ایده و عنوان پروژه، وضعیت فعلی، وضعیت مالی، عوامل دست یافتن به موفقیت، چگونگی تأمین تدارکات و تجهیزات مورد نیاز، میزان سرمایه گذاری اولیه و حین کار تنها بخشی از مباحث اصلی هستند که مراحل گزارش نویسی طرح توجیهی را به خود اختصاص می دهد.

در حالت کلی جهت خرید طرح توجیهی با عناوین آماده و یا با موضوع اختصاصی مانند طرح توجیهی لوازم پر مصرف پزشکی می توانید با مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تماس حاصل فرمائید.

مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع (مطصا)

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()