تفنگ پی سی پی به عنوان نسل جدیدی از تفنگ های بادی فنری محسوب می گردد که دارای مکانیسم خاص می باشد. در این پست، شما را با ویژگی های تفنگ PCP آشنا می سازیم تا هنگام خرید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که علت استقبال از خرید تفنگ پی سی پی ، به دلیل طراحی و عملکرد متفاوت این محصول می باشد و امکان کار کردن با این تفنگ برای افراد راحت است. عملکرد تفنگ پی سی پی به نحوی است که پروسۀ شلیک کردن گلوله توسط هوای فشرده داخل سیلندر یا مخزن صورت می پذیرد. هنگام خرید تفنگ پی سی پی بایستی به بررسی خشاب آن بپردازیم که امکان تیراندازی را تنها با یک بار پر کردن آن میسر می سازد. مجموعه طبیعت نو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات کوهنوردی و گردشگری می باشند و این چنین در لیست محصولات خود، توانسته اند امکان خرید تفنگ PCP را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

مزیت خرید تفنگ پی سی پی

از ویژگی های شاخص تفنگ پی سی پی می توان به داشتن مکانیسم اتوماتیک آن اشاره نمود که باعث می گردد تا پروسۀ تیراندازی برای فرد لذت بخش باشد. فرد با هر بار فشار دادن ماشه، قادر به شلیک است و نیاز به خم کردن لوله تفنگ و پر کردن خشاب نیست. در سبک طراحی تفنگ پی سی پی، شاهد تعبیۀ سیلندری در تفنگ هستیم که به وسیلۀ کپسول و یا تلمبه مخصوص می توان تفنگ را شارژ نمود.

اگر تمایل داشته باشید، تفنگ پی سی پی را با کپسول شارژ کنید، این روند به سهولت قابل انجام می باشد. قیمت فروش تفنگ پی سی پی بر اساس شاخص های مهمی همچون مدل و طراحی آن تعیین می گردد. جهت خرید تفنگ پی سی پی می توانید به بررسی مدل های جدید در مجموعه طبیعت نو بپردازید.

 مجموعۀ طبیعت نو

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

جهت پیگیری سفارش، به واتس اپ این شماره پیام دهید: 09215841866

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()