از آنجایی که شاهد گسترش بستر اینترنت در داخل کشور هستیم، برخی از مراکز آموزشی تلاش نمودند با فراهم نمودن زیرساخت های آموزش الکترونیکی، مدرسه آنلاین راه اندازی نمایند. در حال حاضر شاهد فعالیت تعداد قابل توجهی مدرسه آنلاین در ایران هستیم که در مقاطع تحصیلی مختلف فعالیت می کنند. این چنین دانش آموزانی که به دلایل متفاوت نمی توانند در مدارس حضور فیزیکی داشته باشند، بدین ترتیب قادر به استفاده از خدمات سیستم آموزش مجازی  مدرسه آنلاین خواهند بود. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها دارای تجربۀ طولانی در حوزۀ خدمات آموزش مجازی می باشند که توانسته اند از تخصص و نیروی با تجربه در این حوزه بهره مند گردند.

توسعۀ فعالیت مدرسه آنلاین در ایران

افتتاح مدرسه آنلاین، توسط برخی از افراد صورت پذیرفته است. این چنین دانش آموزان مستعد و پویا می توانند با ثبت نام در مدرسه آنلاین، موفق به دریافت خدمات آموزش مجازی گردند. در بازار رقابتی امروز که شاهد پیشرفت فناوری و همچنین آموزش های الکترونیکی هستیم، راه اندازی مدرسه آنلاین می تواند مسیر پیشرفت و توسعه را برای افراد مستعد و خلاق هموار سازد. اگر به دنبال استفاده از خدمات سیستم آموزش از راه دور هستید، می توانید در یکی از مدرسه های آنلاین ثبت نام نمائید.

امروزه والدین، با اتکاء بر سیستم  خدمات آموزش از راه دور توانسته اند بهترین شرایط را برای پیشرفت تحصیلی فرزندان خود فراهم آورند. این چنین می توان با ثبت نام فرزندان خود در مدرسه آنلاین، به نوعی امکان ادامه تحصیل جهشی را برای افراد مستعد و نخبه فراهم نمود. این البته بستگی به شرایط سیستم آموزشی خواهد داشت. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ ارائه خدمات آموزش توسط مدرسه آنلاین می توانید با دفتر مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها  

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()