قیمت چاقو جیبی بر اساس برند، مدل و جنس متریال به کار رفته در آن تعیین می گردد. در این پست تلاش داریم تا شما را بیشتر با ویژگی های چاقو جیبی آشنا سازیم. در این صورت متناسب با مصارفی که می توانید داشته باشید، مناسب ترین نوع چاقو جیبی را خریداری نمائید. چاقو کاربردهای فراوانی دارد و توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین صرف نظر از قیمت چاقو جیبی بایستی اطلاعات دقیق نسبت به کیفیت متریال قسمت های مختلف این محصول کسب نمائید. مجموعه طبیعت نو یکی از مراکز فروش تجهیزات طبیعت گردی و کوهنوردی به شمار می روند، که توانسته اند امکان خرید چاقو جیبی را در برندهای معتبر خارجی و اورجینال برای عموم مشتریان فراهم آورند.

نوسان قیمت چاقو جیبی بر اساس نوع تیغه

نکتۀ مهمی که در تعیین قیمت چاقو جیبی تأثیرگذار می باشد، می توان به نوع تیغه اشاره نمود، که عبارتند از موارد زیر می باشند :

  • تیغه Straigt Back : این نوع تیغه به تیغه معمولی معروف است و لبۀ تیز چاقو به سمت بالا قابلیت خم شدن دارد. قیمت چاقو جیبی با این نوع تیغه نسبت به تیغه های طرح دار ارزان تر است. کاربرد عمدۀ آن را می توانید برای خرد کردن و برش دادن همه منظوره مشاهده نمائید.
  • تیغه Sheepsfoot : هنگامی که این نوع چاقو را از بالا نگاه می کنید، مشابه نیم ساقه گوسفند می باشد و به نوعی پیراش سم گوسفند را دارد و باعث تمایز قیمت چاقو جیبی می گردد. دارای کاربرد فراوان در کمپینگ می باشد.
  • تیغه Wharncliffe : قیمت چاقو جیبی با این نوع تیغه، متفاوت از چاقوهای معمولی و ساده می باشد. این نوع چاقو دارای تیغه مشابه پای گوسفند است که دارای لبه برش مستقیم می باشد.
  • تیغه Needle Point : این نوع تیغه به خنجر معروف است و شکلی مشابه نیزه دارد.

جهت استعلام قیمت چاقو جیبی و آشنایی با برندهای این محصول پرفروش می توانید به فروشگاه اینترنتی طبیعت نو مراجعه نمائید.

 

قیمت چاقو جیبی به فاکتورهای متعددی وابسته است که اشاره مختصر به برخی از آنها خواهیم داشت. در واقع تیغه چاقو در کنار طرح دسته موارد مهمی هستند که باعث تغییر قیمت چاقو جیبی در سطح بازار جهانی می شوند. در ادامۀ پست به معرفی برخی از انواع تیغه چاقو جیبی می پردازیم که عبارتند از :

  • تیغه Drop Point : قیمت چاقو جیبی که دارای این نوع تیغه باشد، نسبتاً ارزان است که البته بستگی به برند، طرح چاقو و ابعاد آن خواهد داشت. رایج ترین نوع تیغه در دنیا شناخته می شود و دارای ضخامت بیشتر است.
  • تیغه Clip Point : از جمله تیغه های چند منظوره محسوب می گردد. این نوع تیغۀ چاقو جیبی دارای شکل عمیق تر است و عمدتاً برای کاربرد عمومی گزینۀ مناسبی بشمار می رود چون دارای وزن سبک است.
  • تیغه Tanto : با توجه به اینکه این لغت به معنی شمشیر کوتاه می باشد، کاربرد این نوع چاقو در کشور ژاپن برای هنرهای رزمی است. طراحی تیغه چاقو تانتو با لبۀ صاف و یا با کمی خمیده می باشد و البته تیغه دارای زاویه تندی است که قدرت زیادی برای بریدن نیاز ندارد. قیمت چاقو جیبی متناسب با مدل تیغه و دسته تغییر می کند، که بایستی هنگام خرید چنین محصولاتی توجه کافی داشته باشید.
  • تیغه Spear Point : این نوع تیغه چاقو جیبی دارای لبه های بالا و پایین منحنی شکل و محدب می باشد و به نحوی دارای شکل متقارن هستند که در لبۀ آن در امتداد خط مرکزی تیغه به یکدیگر متصل می شوند.

لازم به ذکر است که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. جهت اطلاع از قیمت چاقو جیبی می توانید به فروشگاه اینترنتی طبیعت نو مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، به سهولت قادر به خرید بهترین چاقو جیبی خواهید بود.

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن فروشگاه: 33942210-021 در مواقع ضروری: 09125491251

جهت مشاوره خرید و پیگیری سفارش: 09215841866

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()