کفش‌های ایمنی ایمن پا تولید کشور ایران می‌باشد. این کشور به دارای تاریخچه بلند در صنعت چرم و کفش‌سازی، به عنوان یکی از مراکز معتبر تولید کفش‌های ایمنی شناخته شده است. شرکت‌های ایرانی معروفی مانند "ایمن پا" با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استانداردهای بالا، کفش‌های ایمنی با کیفیت و عملکرد بالا تولید می‌کنند.

فروش کفش ایمنی ایمن پا در مدل های متفاوت صورت می پذیرد و با مراجعه به وب سایت فروشگاه رادین ایمن، می توانید مناسب ترین محصول را خریداری نمائید.

انواع مدل کفش ایمنی ایمن پا

کفش‌های ایمنی ایمن پا در انواع مختلفی به فروش می‌رسند، که هر کدام برای شرایط و نیازهای خاصی طراحی شده‌اند. برخی از مدل‌های کفش ایمنی ایمن پا عبارتند از:

  • کفش‌ ایمنی با سرپوش فلزی: این نوع کفش‌ها دارای سرپوش فلزی برای حفاظت از انگشتان پا در برابر ضربه و فشار هستند.
  • کفش‌ کار با سرپوش کامپوزیت: دارای سرپوش سبک و مقاوم هستند و مناسب برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به حفاظت از انگشتان پا دارند.
  • کفش‌های ایمنی ضد آب: این نوع کفش‌ ایمنی ایمن پا دارای ویژگی ضدآب هستند و برای استفاده در محیط‌های مرطوب و آبی مناسب هستند.
  • کفش‌های ایمنی ضد الکتریسیته ساکن: این نوع کفش‌ها برای حفاظت از پا در برابر ضربه‌های الکتریکی مناسب هستند.
  • کفش‌های کار ضد لغزش: این نوع کفش‌ ایمنی ایمن پا دارای زیره‌های ضد لغزش هستند و برای استفاده در محیط‌هایی که خطر لغزش وجود دارد، مناسب هستند.
  • کفش‌های ایمنی با ویژگی‌های حفاظتی مختلف: برخی کفش‌های ایمنی دارای ویژگی‌های حفاظتی مانند مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و ... هستند.

با توجه به نوع فعالیت و شرایط کار، مدل مناسب کفش ایمنی ایمن پا را می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن انتخاب کنید. سپس به صورت آنلاین سفارش داده و از خرید خود بهره مند گردید.

کارخانه تولید کفش ایمنی ایمن پا در شهر تهران راه اندازی شده است و در طول چندین سال فعالیت، توانسته اند محصولات متنوع با کیفیت را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. در نتیجه کارفرمایان متناسب با نوع خطراتی که پرسنل آنها می توانند در معرض آن قرار گرفته شوند، از طریق فروشگاه رادین ایمن قادر به خرید کفش ایمنی ایمن پا مناسب خواهند بود.

اجزای مهم کفش ایمنی ایمن پا

کفش‌های ایمنی ایمن پا از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که هر کدام وظیفه‌های خاصی را بر عهده دارند. اجزای اصلی کفش ایمنی عبارتند از:

  • سرپوش: یکی از اجزای اصلی کفش‌های ایمنی است که برای حفاظت از انگشتان پا در برابر ضربه و فشار طراحی شده است. سرپوش معمولاً از فلز یا مواد کامپوزیت سبک و مقاوم ساخته می‌شود.
  • زیره: زیره کفش ایمنی ایمن پا نقش مهمی در حفاظت از پا دارد. زیره‌های کفش‌های ایمنی معمولاً از مواد مقاوم مانند پلاستیک، فلز یا لایه‌های مختلف مانند فوم، لاتکس و ... ساخته می‌شوند.
  • باله یا سرپنجه: باله کفش به قسمت جلوی کفش گفته می‌شود که برای حفاظت از پا در برابر ضربه و فشار طراحی شده است.
  • رودوزی: رودوزی کفش ایمنی به منظور اتصال قسمت‌های مختلف کفش به هم استفاده می‌شود. رودوزی معمولاً بسیار محکم و قوی است تا کفش به درستی در پا قرار گیرد.
  • زیره داخلی: زیره داخلی کفش به منظور راحتی و پشتیبانی از پا استفاده می‌شود و معمولاً از مواد نرم و راحت ساخته می‌شود.
  • دستگیره: دستگیره‌های کفش ایمنی برای کمک به قرار گرفتن و خارج شدن راحت از کفش طراحی شده‌اند.
  • زبان: زبان کفش ایمنی ایمن پا برای حفاظت از پا در برابر گرد و غبار و ورود آب و هوا به داخل کفش طراحی شده است.

در صورت تمایل به مشاهدۀ طرح های متنوع کفش ایمنی ایمن پا و خرید آنلاین تجهیزات ایمنی با برندهای معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()