بنابر نظر کارشناسان و حفظ ایمنی فردی که افراد مختلف بایستی در مشاغل مختلف رعایت نمایند، خرید کفش ایمنی ایمن ترن از سوی اشخاص مختلف مورد استقبال قرار گرفته می شود. همانطور که بر عموم افراد پوشیده نیست، حادثه خبر نمی کند و حضور داشتن در محیط پر‌خطر مستلزم رعایت نکات ایمنی و بهره گیری از تجهیزات ایمنی فردی می باشد. با استفاده از کفش ایمنی استاندارد می توان پاها را در برابر بروز صدمات جدی به قسمت های مختلف آن ایمن ساخت. در نتیجه متناسب با موقعیت های گوناگون، می توانید نسبت به خرید کفش ایمنی ایمن ترن از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید.

انواع کفش ایمنی ایمن ترن  

چنین مجموعه هایی به دلیل نوع حرفه، دارای تنوع بیشتری از کفش ایمنی ایمن ترن می باشند. بدین وسیله متناسب با موقعیت و وجود صدمات احتمالی همچون موارد زیر می توان بهترین کفش ایمنی را خریداری نمود:

  • سُر خوردن: جهت پیشگیری از سُر خوردن، می توان از ویژگی های کفش ایمنی ایمن ترن ضد لغزش استفاده نمود چون دارای زیرۀ PU هستند.
  • ضربات شدید: عمدتاً جهت جلوگیری از سقوط اجسام سنگین بر روی پا، خرید کفش ایمنی ایمن ترن با پنجۀ فولادی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد چون از پنجه پا در برابر ضربات شدید ممانعت می کند.
  • برخورد با مواد اسیدی: جهت حفاظت پاها در برابر برخورد با مواد اسیدی و شیمیایی، توصیه بر این است که از کفش ایمنی ایمن ترن بهره مند گردید.
  • بریدگی و نفوذ اجسام نوک تیز: اگر در پی حفظ پا در برابر برخورد اجسام نوک تیز هستید، کفش ایمنی ایمن ترن با پنجۀ فولادی حائز اهمیت است.
  • مجاورت با حرارت و گرمای زیاد: برای مقابله با آسیب‌های جدی ناشی از گرمای زیاد، خرید کفش ایمنی ایمن ترن عایق حرارت را به شما پیشنهاد می دهیم.

جهت اطلاع از قیمت فروش کفش ایمنی ایمن ترن و مشاهدۀ مدل های بیشتر و در نهایت خرید آنلاین تجهیزات ایمنی در برندهای معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

کفش ایمنی ایمن ترن در مدل و جنس متفاوت قابل خریداری می باشد. به طور کلی، انتخاب کفش ایمنی مناسب می تواند شما را در برابر وقوع صدمات احتمالی ایمن نگه دارد. برخی از انواع مدل کفش ایمنی ایمن ترن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کفش ایمنی ایمن ترن با زیره فولادی: این نوع کفش ایمنی به دلیل داشتن زیرۀ فولادی از نفوذ اجسام تیز به داخل پا جلوگیری می کند. کاربرد آن را می توانید در اکثر صنایع منجمله صنعت ساختمان سازی، پالایشگاه های نفت و گاز و ... ملاحظه نمائید.
  • کفش ایمنی با زیرۀ کامپوزیت: این نوع کفش ایمنی ایمن ترن با مواد سبک و مقاوم ساخته می شوند و دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و فشارهای شدید می باشد. در عین حال دارای قابلیت ضد الکتریسیته می باشد. کاربرد گستردۀ این نوع کفش کار را می توانید صنایع تولید، صنعت تولید مواد شیمیایی، ساخت و ساز و غیره ملاحظه نمائید.
  • کفش ایمنی با زیرۀ پی یو: از ویژگی های شاخص این نوع کفش ایمنی ایمن ترن می توان به ضد لغزش بودن آن اشاره نمود. در نتیجه در محیط‌های مختلف همچون بنادر، کارخانجات تولید مواد شیمیایی، پالایشگاه های نفت و گاز و ... می توان از مزایای این نوع کفش ایمنی بهره مند گردید.

قیمت کفش ایمنی ایمن ترن در بازار

فروشگاه رادین ایمن چندین سال بر روی فروش تجهیزات ایمنی فعالیت می کنند، این چنین توانسته اند امکان خرید کفش ایمنی ایمن ترن را در مدل‌های مختلف برای عموم مشتریان فراهم سازند. قیمت کفش ایمنی ایمن ترن بر اساس جنس متریال تشکیل دهنده و مدل آن تعیین می گردد. بنابراین متناسب با موقعیت های گوناگون و بروز صدمات احتمالی می توانید بهترین انتخاب مدل کفش ایمنی را داشته باشید. جهت مشاهدۀ بروزترین مدل‌های کفش ایمنی ایمن ترن و قیمت آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()