آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان بر روی خدمات آموزشی مرتبط به حرفه قنادی فعالیت خود را آغاز نموده‌اند. در نتیجه متناسب با نیاز، افراد مختلف تمایل به حضور در انواع کلاس کیک پزی و شیرینی پزی دارند چون در طول آموزش برای کسب مدرک بین المللی قنادی، اشخاص مهارت‌ های جدید را یاد خواهند گرفت که به بهبود عملکرد و کیفیت کار آنها کمک می کند. اگر در پی شرکت در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی هستید، بایستی تمام هوش و حواس خود را به آموزش هایی که به شما ارائه داده می شوند، بسپارید.

ثبت نام در دوره حضوری و کلاس کیک پزی و شیرینی پزی

همانطور که می دانید، تنوع محصولات شیرینی که توسط قنادی ها عرضه می شوند، بسیار است. بدین ترتیب، افرادی که علاقه مند به درست کردن کیک و شیرینی به سبک های متفاوت دارند، می توانند با مشارکت در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی با تکنیک های متنوع آشپزی آشنا شوند. بنابراین متناسب با نیاز و علایق شخصی، می توانند میزان مهارت خود را نسبت به پخت انواع شیرینی سنتی و صنعتی افزایش دهند. برخی از موضوعات آموزشی در کلاس های شیرینی پزی و کیک پزی می تواند اختصاص به مراحل پخت انواع شیرینی تر و خشک داشته باشد.

برگزاری انواع کلاس کیک پزی و شیرینی پزی می تواند به افراد کمک کند تا با صدور مدرک بین المللی قنادی ، گواهی نامه معتبر برای ارتقاء کسب و کار خود فراهم نمایند. با توجه به علایق خود، جهت پخت سبک های جدید کیک می توانید در کلاس کیک پزی های فوندات شرکت کنید. این چنین با بهره گیری از تکنیک های جدید، قادر به فروش محصولات متنوع و در عین حال با کیفیت خواهید بود. جهت ثبت نام در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی منطبق بر متدهای جدید و اساتید حرفه‌ای می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس بگیرید.

کلاس کیک پزی و شیرینی پزی توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان برگزار می شوند. این مجموعه معتبر به دلیل داشتن کادر آموزش متخصص، همواره آماده ارائه مباحث متنوع و به روز متناسب با حرفه قنادی و شیرینی پزی هستند. ضمن آنکه قادر به صدور مدرک بین المللی قنادی به هنرجویان گرامی می باشند. در نتیجه افرادی که قصد توسعه کسب و کار خود و یا راه اندازی یک حرفه در زمینه شیرینی پزی دارند، می توانند در انواع کلاس کیک پزی و شیرینی پزی این مجموعه ثبت نام کنند.

مزیت ثبت نام در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی

با شرکت در کلاس های شیرینی پزی می توانید به بررسی جزئیات مراحل پخت انواع شیرینی سنتی، خشک، تر، دسر، کیک و همچنین نحوه تزئین آنها منطبق بر تکنیک های جدید بپردازید. در نتیجه متناسب با اهدافی که در راستای نوع کسب و کاری که مد نظر قرار داده‌اید، می توانید از حضور در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی بهره‌مند گردید. برخی از موضوعات و مباحث اصلی که در کلاس های شیرینی پزی بدان می پردازند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نحوه پخت انواع نان
  • نحوه تولید خمیر هزار لا
  • طرز تهیه شیرینی دانمارکی
  • پخت انواع شیرینی عسلی
  • پخت شیرینی های مشهدی و مربایی
  • تهیه نون خامه ای و شیرینی های لطیفه
  • طرز تهیه انواع تارت، شیرینی های پای و دسر
  • مشاوره و راه اندازی کارگاه و مغازه شیرینی فروشی
  • و ... .

بنابراین با شرکت در کلاس کیک پزی و شیرینی پزی می توانید اطلاعات تخصصی بیشتر نسبت به نحوه تهیه و پخت انواع شیرینی قنادی و همچنین سنتی کسب نمائید. علاوه بر آنکه در انتهای دوره، می توانید با شرکت در آزمون های مشخص، موفق به دریافت مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی گردید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر نسبت به هزینه های ثبت نام و جزئیات مرتبط به تعداد جلسات و ساعات آموزش می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس بگیرید.

آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان 

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:

ده خط پاسخگو

021-91002010

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 46
نمایش همه
علاقه مندی ها ()