لوازم یدکی لودر باید هنگام استفاده از لودر در سلامت کامل باشد تا فرسودگی یک قطعۀ کوچک، هزینۀ سنگینی را برای مالک لودر بوجود نیاورد. ماشین سنگین لودر برای فعالیت های سنگین چون خاکبرداری برای راهسازی، حفاری و معادن به کار گرفته می شود، که باعث می گردد فشار زیادی به قطعات اصلی لودر چون بیل لودر، جک حرکت دهنده هیدرولیکی، صفحه گیربکس، فرمان دنده، کاسه نمد، پمپ های هیدرولیک، قطعات هیدرولیکی و غیره وارد می کند که مشاهدۀ کوچکترین اختلال، موجب کندی عملکرد لودر و یا توقف کامل لودر گردد. به همین دلیل به محض رویت کوچکترین فرسودگی و استهلاک بر روی قطعات لودر، اقدامات لازم را در رابطه با تعویض و یا تعمیر قطعات لودر انجام دهید.

معرفی لوازم یدکی لودر

در بالا به برخی از انواع لوازم یدکی لودر اشاره نمودیم که نقش مهمی در کارایی ماشین لودر دارد. چراغ های جلو و عقب لودر، چراغ راهنما، آینه بغل، چراغ خطر، کابین اتاق راننده و ... نیز همانند دیگر قطعات لودر، سلامت آنها نیز مهم می باشد. برای انجام فعالیت های احداث کانال، برف روبی، حمل مصالح، کندن خندق و یا پر کردن خندق و امثال آن از ماشین لودر استفاده می شود، در نتیجه سالم بودن تمام قطعات لودر، راندمان کاری و پروژه های اجرایی را با اختلال مواجه نخواهد کرد. قطعات لودر چرخ پلاستیکی با قطعات لودر چرخ زنجیری با یکدیگر متمایز می باشد و با توجه به منطقه ای که قرار است از لودر استفاده شود یکی از این مدل های لودر را خریداری می کنند.

خرید لوازم یدکی لودر اصل

برای خرید قطعات لودر چرخ زنجیری و لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی، بهتر است به شرکت های وارد کنندۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. در ضمن هنگام خرید هر یک از قطعات لوازم یدکی لودر، برند و مدل لودر را به فروشنده اعلام کنید تا مناسب با نوع مدل لودر، قطعات لودر را به فروش برسانند. امروزه به دلیل تحریم های اتخاذ شده درون کشور، خرید قطعات لودر به سختی یافت می شود و تعداد شرکت هایی که قطعات اصل لودر و ماشین آلات سنگین را ارائه می دهند بسیار کاهش یافته است.

شرکت سرویس قطعه به عنوان تأمین کنندۀ رسمی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در ایران فعالیت می کند و انواع قطعات لودر و دیگر ماشین آلات سنگین را با کیفیت اصل و قیمت مناسب عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت و موجودیت انواع لوازم یدکی لودر ولوو ، کوماتسو، هیوندای و غیره با واحد فروش شرکت سرویس قطعه تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()