پارکت نوعی از محصولات کفپوش به حساب می آید که علاوه بر زیبایی، دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد می باشد که عامل استقبال افراد مختلف شده است. به عنوان مثال می توان گفت، پارکت ها نسبت به رطوبت و آب مقاوم می باشند، چنانچه از چوب طبیعی و یا چوب مصنوعی ساخته شده باشند، همچنین نسبت به ضربه و خط و خش نیز مقاوم می باشد، از این رو افراد زیادی تمایل دارند از طرح های مختلف پارکت های لمینت برای بازسازی و طراحی دکوراسیون منزل و محیط اداری استفاده نمایند و فضای دلنشین و گرما بخشی را برای ساکنین ایجاد نمایند. به همین دلیل در این سال های اخیر خرید انواع پارکت با استقبال شدید روبرو شده است و افراد متفاوت با سلایق مختلف از طرح های مختلف پارکت لمینت استفاده می نمایند.

مزایای پارکت

پارکت های لمینت علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که در خانه ها ایجاد می کند، در کللاس های مختلف ساخته می شوند که مقاومت پارکت ها را در برابر میزان تردد افراد بر روی پارکت ها مشخص می کند. به عنوان مثال پارکت لمینت کلاس Ac4 نسبت به مکان هایی با تردد متوسط مناسب می باشد و این در حالی است که پارکت های لمینت کلاس AC1 برای مکان های کم تردد مناسب می باشد. به همین دلیل هنگام خرید هر نوع پارکت لمینت، به استاندارد کلاس توجه داشته باشید تا نسبت به میزان استهلاک ترددها، از استقامت بالایی برخوردار باشند.

از نمونه پارکت های لمینت در بازار می توان به پارکت لمینت شانو ساخت چین ، پارکت لمینت انزو ساخت ایران، پارکت لمینت یونیک ایرانی، پارکت لمینت هانتر ساخت ایران، پارکت لمینت لگو فلور ایرانی تحت لیسانس آلمان، پارکت لمینت ایزوفام ایرانی، پارکت های لمینت فلورپن ساخت ترکیه و غیره اشاره کرد که هر کدام دارای یکسری ویژگی و مشخصات فنی می باشند که قابل ذکر است تمام پارکت ها شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که در صورت مشاهدۀ هر نوع مشکل بتوان با واحد پشتیبانی تماس گرفت تا ایراد را بر طرف نمایند.

خرید و فروش انواع پارکت

برای خرید و فروش انواع پارکت و پارکت لمینت می توان به بازار فروش تجهیزات ساختمانی و دکوراسیون داخلی مراجعه نمود که دارای تنوع طرح و رنگبندی می باشد، در نتیجه می توان بر مبنای بودجه و کیفیت پارکت لمینت خود را خریداری نمائید.

فروشگاه دکور آفیس پخش انواع پارکت لمینت تهران و شهرستان ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می دهد. از این رو می توانید برای خرید ارزان پارکت لمینت داخلی و خارجی، محصولات این فروشگاه را مشاهده نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()