دکوراسیون داخلی در مغازه ها و فروشگاه ها مانند دیگر محیط ها دارای اهمیت بالایی است. در هر مغازه با توجه به شغل می توان از ترکیب رنگی استفاده کرد مثلا برای غذاهای فست فود و رستورانی همان طورکه مشاهده می کنید از رنگ های قرمز استفاده ی بسیاری می شود و مردم بیشتر جذب این رنگ می شوند زیرا هم قرمز رنگ جذابی است و هم ارتباط با گشنگی دارد. همین طور یه دلیل این که رنگ زرد عطش را به همراه دارد معمولا آبمیوه فروشی ها از رنگ زرد برای دکوراسیون داخلی فروشگاه خود استفاده می کنند همچنین مراکزی مانند بیمارستان از رنگ سبز برای دیوار ها استفاده می کنند و دلیل آن حس آرامشی است که سبز کمرنگ به انسان می دهد و گیاهان نیز رنگ سبز دارند و حس آرامش . روانشاسی رنگ ها می تواند به ما برای انتخاب رنگ های مناسب دکوراسیون داخلی مدرن کمک کند و تاثیرش بسیار زیاد است.

 در دکوراسیون داخلی مغازه ها از قفسه بندی های جمع و جور استفاده می شود که برای این کار کافی است به یک مرکز دکوراسیون داخلی فروشگاه مراجعه یا تماس داشته باشید تا آن ها قفسه و کمد و کشو های مناسب را با توجه به فضا و نیاز و تجربه هایشان برای شما پیاده سازی کنند. نورپردازی در فروشگاه ها از مهم ترین عوامل جذب مشتری است. شاید برای شما همپیش آمده باشد که از کنار یک مغازه ی تاریک بهراحتی گذشت اید و تی رغبت نکرده اید تا محصولاتش را مشاهده کنید، درست است برخلاف توجه ما به مسئله ی نورپردازی ، روشنایی بسیار مهم است و فروشگاه ها باید از نور بالاتری نسبت به مکان های دیگر در دکوراسیون داخلی برخوردار باشد زمانی که نور بر روی محصولات تابش کند محصولات از جلوه ی بهتری برخوردار می شوند و زیباتر به نظر می آیند که تمامی این نکته ها باید در نظر گرفته شود تا درنتیجه جذب مشتری را داشته باشیم. برای اطلاع از هزینه ی اجرای بازسازی ساختمان به سایت مراجعه کنید.

استفاده از کفپوش در طراحی داخلی مهم بوده و می تواند تاثیر بالایی را داشته باشد. در منازل از کفپوش های سر استفاده نمی شود و می توان از انواع سرامیک ها و پارکت ها با رنگ بندی ملایم بهره مند گردید. شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی و ایجاد دکوراسیون در کشور ما می باشد. هیرادانا یک مرکز کامل برای بازسازی و طراحی و ساخت و نصب دکوراسیون می باشد.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()