طرح توجیهی، مطالعات امکان سنجی و عوامل مرتبط با میزان و چگونگی سرمایه گذاری را مشخص می کند. شرکت مهندسین مشاور مطصا با جمع آوری تیم فنی و متخصص از فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه های برتر می تواند با نگارش طح های توجیهی و اقتصادی، شما را در امر اجرای پروژه های عملیاتی یاری کند و پیش از شروع فعالیت، میزان شانس موفقیت پروژه ها را با بررسی و تجزیه و تحلیل مسائل مرتبط بدست آورند. برای اطلاع از قیمت طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

مزایای طرح توجیهی

خدمات کانون مشاوران طرح توجیهی تنها اختصاص به بنگاه های اقتصادی بزرگ ندارد، بلکه تمام بنگاه های اقتصادی کسب و کار کوچک نیز می توانند با دریافت خدمات مشاور طرح توجیهی میزان موفقیت اجرای کسب و کار خود را امکان سنجی کنند و با تأمین بودجۀ مورد نیاز درصد احتمال موفقیت آمیز فعالیت خود را افزایش دهند. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی شیره انگور  با ما تماس بگیرید.

از جمله سفارشات طرح توجیهی عبارتند از طرح های توجیهی صنعتی، طرح توجیهی کشاورزی، طرح توجیهی دامپروری، طرح های توجیهی خدماتی، طرح های توجیهی تفریحی، گردشگری و ... می باشند. پیش از شروع اجرای هر کدام از فعالیت های اقتصادی نیاز است با بررسی جوانب و عوامل حین اجرای پروژه بر میزان سرمایه گذاری و تجهیزات مورد نیاز اطلاعات کسب نمود و پس از دست یافتن به نقطه عطف پروژه، تصمیم گیری نهایی را برای اجرای عملیات گرفت. با إخذ خدمات مشاوره طرح توجیهی می توان میزان احتمال دستیابی به موفقیت را بهبود بخشید و میزان نظارت و کنترل مدیریتی اجرای پروژه را به صورت سازمان یافته پیگیری نمود.

سفارش خدمات طرح توجیهی، شما را در دست یافتن به پروژه های موفق کسب و کار راهنمایی می کند و پیش از شروع یک کسب و کار کمک می کند دانش کافی نسبت به نحوۀ فرآیند اجرا، تأمین تجهیزات مورد نیاز، تعیین میزان سرمایه، مشخص نمودن تعداد نیروی کار و مواردی از این قبیل داشته باشید.

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()