پارکت از جمله تجهیزات دکوراتیو است که به عنوان مصالح ساختمانی، به عنوان نوعی کفپوش برای پوشش کف به کار گرفته می شود. همانطور که می دانید کف از مهم ترین بخش های ساختمان است که نظر بیننده را به خود جذب می کند. در نتیجه اگر قصد بازسازی منزل مسکونی و یا محیط اداری را دارید، می توانید با استفاده از کفپوش پارکت، زیبا و شیک و مدرن تزئین دکوراسیون کنید. برای خرید انواع پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

انتخاب بهترین پارکت لمینت

پارکت چوبی و پارکت لمینت از جمله انواع کفپوش پارکت است که از متریال متفاوت برای ساخت کفپوش استفاده شده است. همانطور که از نام پارکت چوبی مشخص است از چوب طبیعی ساخته شده است و تمام ویژگی های چوب را شامل می شود. پارکت لمینت نیز از متریال لایه های فشرده چوب hdf ساخته شده است که با لایۀ ضد آب پوشیده می شود تا نسبت به آب مقاومت بالایی را از خود نشان دهد و در عین حال دارای رنگ بندی و طرح چوب می باشد. بنابراین پارکت لمینت با پارکت چوبی از نظر طرح و رنگ تفاوت چندانی ندارد، ضمن آنکه پارکت لمینت دارای تنوع بیشتری می باشد. برای خرید پارکت لیزارد کد 7728 به سایت مراجعه کنید.

خرید مناسب ترین پارکت

برای خرید پارکت باید فاکتورهای مهمی چون طرح، رنگ، استحکام در برابر تابش نور، عدم حساسیت زایی، استحکام در برابر نفوذ آب، نصب راحت، مقاومت در برابر سایش و ضربه را در نظر داشته باشید. اگر تمام این موارد را در نظر داشته باشید می توانید بهترین کفپوش پارکت لمینت را با قیمت ارزان خریداری کنید و از زیبایی و مزایای کفپوش پارکت بهره مند گردید.

در حال حاضر پارکت های ضد آب که همان پارکت های لمینت می باشند، بهترین گزینه محسوب می شود. فروشگاه رونیا نیز برای توسعه فعالیت خود انواع کفپوش پارکت و لمینت را با قمیت ارزان و کیفیت و همچنین برندهای ایرانی و خارجی در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فروش رونیا تماس بگیرید.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()