برای اینکه پزشک بتواند کار ترمیم و بازسازی دندان بیمار را شروع کند ابتدا باید تصویر یا همان عکسی را از بخش های مختلف دندان بیمار به دست آورد تا بتواند نوع بیماری دهانی و یا دندانی را تشخیص دهد. تا کنون روش های زیادی برای عکسبرداری از دهان و دندان ابداع شده اند که یکی از جدیدترین این روش ها روش سی بی سی تی میباشد. سی بی سی تی نوعی عکسبرداری از دهان و دندان محسوب میشود که عکسبرداری انجام شده بصورت سه بعدی میباشد و همین موضوع به پرشک معالج کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص بهتر و درست تری داشته باشد. سی بی سی تی تخصصی در سعادت آباد شهرک غرب برای ساکنین این منطقه از تهران توسط دکتر ایل راه اندازی شده است و آماده خدمت رسانی به بیماران نه تنها از منطقه سعادت آباد بلکه تمام نقاط تهران میباشد. سی بی سی تی سعادت آباد ویژگی های زیادی را برای بیمار به همراه خواهد داشت. از مزیت هایی که با سی بی سی تی سعادت اباد برای بیماران محترم ایجاد خواهد شد باید به برنامه ریزی دقیق و صحیح پزشک به جراحی دندان های آسیب دیده، تشخیص صحیح اختلالات مفصلی، تحلیل فک، تحلیل کانال های عصبی، حفره سینوس و همچنین تعیین محل دقیق ایمپلنت های دندانی اشاره نمود.

سی بی سی تی سعادت آباد با قیمت مناسب

با توجه به اینکه روش انجام رادیوگرافی cbct از روش های مدرن برای تصویر برداری از دهان و دندان میباشد و در بیشتر کلینیک ها این خدمات با قیمت نسبتا بالایی ارائه میشوند اما کلینیک دکتر ایل سی بی سی تی با قیمت مناسب را برای بیماران در نظر گرفته است و اگر شما هم به دنبال کلینیکی هستید که این خدمات را با قیمت مناسب ارائه دهد می توانید این کلینیک را در منطقه سعادت آباد تهران انتخاب نمایید.

مجهزترین مرکز سی بی سی تی سعادت آباد

کلینیک دکتر ایل یکی از مجهزترین کلینیک ها برای تصویر برداری از دهان و دندان محسوب میشود و کلیه تجهیزات این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا انتخاب شده اند. این مرکز همچنین مجهزترین مرکز سی بی سی تی سعادت آباد و تهران شناخته میشود و کارکشته ترین و با تجربه ترین پرشکان را نیز برای کار با این دستگاه ها در اختیار دارد. برای سی بی سی تی دندان خود در تهران میتوانید به کلینیک دکتر ایل مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت هر گونه اطلاعات تنها کافیست با کارشناسان کلینیک تماس حاصل نمایید.

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()