طرح توجیهی زمان بندی مناسبی را برای راه اندازی پروژه ها در اخیار کارفرمایان و مدیران اجرای پروژه ها قرار می دهد. با سفارش طرح توجیهی می توان از استرس و فشارهای حین اجرای پروژه در امان خواهید بود، ضمن آنکه از تمام فرصت ها به بهترین شکل ممکن بهره خواهید گرفت. تهیۀ طرح توجیهی، چند سال اخیر است که مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های تازه تأسیس برای اجرای پروژه های کاری از شرکت های ارائه دهندۀ طرح های اجرایی مشاوره می گیرند.

طرح توجیهی و مشاوره تخصصی طرح توجیهی

هدف اصلی طرح توجیهی، مطالعات بازار، مطالعات امکان سنجی و تجزیه و تحلیل امور مالی و اقتصادی است. پیش از شروع هر فعالیتی نیاز است که تمام این مسائل مورد بررسی کامل قرار گرفته شود. أخذ مشاوره و طرح توجیهی پیش از شروع پروژه های کوچک و بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است چون می توان برآورد هزینه های اضافی را بدست آورد. ضمن آنکه با برنامه ریزی کامل و دقیق تمام مراحل اجرای پروژه را ادامه خواهید داد. ارائه ایده سرمایه گذاری یکی از خدمات ویژۀ شرکت های مهندسی طرح ریزی و توجیهی می باشد چون سرمایه مهمترین قسمت راه اندازی پروژه می باشد. بنابراین بررسی میزان سرمایه و سود سرمایه گذاران حائز اهمیت می باشد.

پروژه های نیازمند به طرح توجیهی

پروژه های متعددی در سطح داخلی و بین المللی نیاز به امکانات طرح توجیهی دارند. پروژه های کشاورزی، پروژه های صنعتی، پروژه های بازرگانی، پروژه های دامپروری، پروژه های گردشگری، پروژه های مراکز تفریحی، درمانی و ... چه کوچک و چه بزرگ باشند، می توانند از خدمات و ایده های طرح توجیهی استفاده کنند. برای سفارش طرح توجیهی احداث سایت بازیافت زباله به سایت مراجعه کنید.

شرکت مهندسین مشاور مطصا با استفاده از کادر پرسنل تحصیلکرده و مجرب قادر به ارائه هر گونه خدمات امکان سنجی و طرح توجیهی متناسب با نوع فعالیت شما کارفرمایان می باشد تا بر سرعت و سودهی اجرای پروژه های عملی شما مؤثر واقع گردد.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()