دستگاه سیل وکیوم با هدف بسته بندی محصولات مختلف ساخته می شود. بسته بندی از مهمترین دغدغه های صاحبان کسب و کار می باشد که کیفیت و شکل ظاهری آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. هر چه کیفیت بسته بندی بهتر باشد، طبیعتاً دوام و طول عمر محصولات نیز ارتقاء پیدا می کند. دستگاه بسته بندی سیل وکیوم برای بسته بندی محصولات داخل ظروف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید دستگاه سیل وکیوم

دستگاه های بسته بندی بسیار متنوع می باشد و این مسئله به متقاضیان کمک می کند تا متناسب با نوع کالا و تناژ محصولاتف مناسب ترین دستگاه سیل وکیوم را با قیمت مناسب خریداری نمایند. در بازار انواع دستگاه سیل وکیوم عرضه می شود که می توان به دستگاه سیل وکیوم حرارتی و القایی اشاره نمود که دارای مکانیزم اختصاصی می باشند. سیستم عملکرد دستگاه سیل به نحوی است که با پرس سلفون بر روی ظروف مشخص، عملیات بسته بندی محصولات را انجام می دهد. با استفاده از دستگاه بسته بندی مناسب می توان در مدت زمان کوتاهی، تعداد قابل توجهی از محصولات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نمود. دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک، سیل وکیوم روتاری، دستگاه سیل وکیوم رومیزی کشویی تعدادی از انواع دستگاه بسته بندی سیل وکیوم می باشد که متناسب با نوع محصول و ظرفیت دستگاه ها می توان مناسب ترین دستگاه بسته بندی را خریداری نمود.

دستگاه سیل با قیمت ارزان

برای خرید دستگاه بسته بندی باید نوع محصول و میزان ظرفیت کالاها را در نظر داشته باشید و متناسب با آن مناسب ترین دستگاه سیل را با قیمت ارزان و ظرفیت قابل قبول خریداری نمائید.

شرکت ماشین ساز با سال ها فعالیت در حوزۀ پخش انواع دستگاه بسته بندی، مفتخر است که مشتریان را در عرصۀ بهترین دستگاه بسته بندی سیل به همراه گارانتی همراهی می کند.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 851
نمایش همه
علاقه مندی ها ()