بسیاری از افرادی که می خواهند خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند به دنبال مرکز فروش اقساطی سایپا هستند تا با پرداخت قسط های مشخص شده شرکت بتوانند خودرو خود را خریداری کنند. فروش اقساطی سایپا یکی از بهترین راه کارهایی می باشد که برخی از افراد می توانند از آن برای داشتن خودرو استفاده کنند. البته باید بدانید که این راهکار شرایط متنوعی دارد و شما باید تمامی این شرایط را داشته باشید تا بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروش اقساطی سایپا

شرایط فروش اقساطی سایپا :

 فروش اقساطی سایپا دارای شرایط مشخص شده ای می باشد که آنها عبارت می باشد از :

  1. زمانی که مشتری می خواهد خودروی مورد نظر خود را خریداری کند باید تمامی اطلاعات مربوط به خود را وارد کرده تا شرکت آنها را بررسی کند. در صورتی که فرد دارای چک برگشتی باشد نمی تواند اقدام به خرید خودرو نماید، چرا که تضمینی برای پرداخت قسط های خود ندارد.
  2. شما باید مقداری از مبلغ خودرو را پرداخت کنید و سپس مابقی مبلغ به صورت قسط بندی شده در اختیار شما قرار می گیرد تا آنها را هم پرداخت نمایید.
  3. نصب پلاک در یکی از نمایندگی های مجاز فروش اقساطی سایپا انجام می شود و تا زمانی که شما نصب پلاک خود را انجام ندهید، خودرو به شما تحویل داده نمی شود. برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید.
  4. شما می توانید برای خرید خودرو به سایت اینترنتی سایپا مراجعه کرده و تمامی اطلاعات مربوط به خود را وارد کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست به یکی از نمایندگی های مجاز فروش اقساطی سایپا مراجعه کنید. در واقع با استفاده از این روش روند کارها با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت می کند. دقت داشته باشید که شما باید در سایت به خوبی تمامی اطلاعات را مطالعه کنید تا از شرایط فروش اقساطی اطلاعات بیشتری داشته باشید. شرکت مبین خودرو در خدمت شماست.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()