هنگام  خرید انواع لاستیک به این نکته توجه شود که لاستیک های ماشین باید دارای یک مشخصات و حتی از یک برند باشند زیرا به طور هم زمان نمی شود از هر دو لاستیک بایاس و رادیال استفاده نمود چون این کار باعث به هم خوردن تعادل ماشین خواهد شد.

همیشه و در هر شرایطی یک لاستیک زاپاس به همراه داشته و باد و فشار لاستیک زاپاس را با لاستیک های مورد استفاده در ماشین کنترل کنید.

سایر نکات خرید لاستیک:

از نکته های مهم دیگر در خرید لاستیک این است که اگر لاستیک بایاس خریداری کرده اید باید بعد از گذشت مدتی مثلا ۸۰۰۰ کیلومتر لاستیک ها را به صورت ضربدری و اگر رادیال خریده اید آن ها را به صورت طولی جابه جا کنید زیرا جهت دار شده اند.

از نکات مهم دیگر که فوق العاده در امن بودن خودرو موثر می باشد آج های لاستیک است که باید قبل از ساییدگی کامل نسبت به تعویض روکش لاستیک یا خرید لاستیک اقدام نمود.

لاستیک هایی که در ظاهر دارای نخ زدگی شده اند دیگر قابل استفاده نخواهند بود و باید نسبت به خرید لاستیک اقدام شود زیرا خطر این لاستیک ها بسیار بالاست.

لاستیک هایی که به صورت نو خریداری می شود را سعی کنید به دلیل فشار وزن بیش تر در اکسل جلوی ماشین و کنترل ماشین با لاستیک های جلویی، آن ها را به اکسل جلو وصل کنید زیرا چسبندگی لاستیک های نو بیش تر است و آج های سالمی دارد و می توان در پیچ های تند با ترمز سریع توسط این لاستیک ها از هر گونه خطری جلوگیری نمود.

همیشه سعی کنید بعد از خرید لاستیک آن ها را بالانس کنید تا خودروی شما در تعادل باشد. برای آخرین نکته نیز این نکته یاد آور شود که لاستیک بعد از اتمام انقضای ۴ یا ۵ ساله ی خود فاقد کارایی است حتی اگر به ظاهر نو و سالم به نظر بیاید و حتی در صورت داشتن انقضا نیز اگر آج های لاستیک خودرو دچار ساییدگی شده باشد همراه داشتن آن حتی به عنوان زاپاس بسیار پر خطر می باشد. شما عزیزان می توانید انواع لاستیک ایرانی و خارجی مد نظر خود را از فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی حسینیه بنی فاطمه ، پاساژ  110 ، ط اول ، واحد 19

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه : 33502422-021--09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()