شدت روشنایی ویدئو پروژکتور ها با واحدی به نام انسی لومن اندازه گیری می شود به این صورت که هر چه انسی لومن بالاتر باشد، شدت روشنایی ویدئو پروژکتور ها بیشتر خواهد بود و تصویر پروژکتور روشن تر خواهد بود. در انتخاب ویدئو پروژکتور یکی از فاکتور هایی که قطعا باید مورد توجه قرار بگیرد، شدت روشنایی است اما این سوال پیش می آید که شدت روشنایی ویدئو پروژکتور به چه عواملی وابسته است و بر اساس چه فاکتورهایی باید شدت روشنایی پروژکتور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.برای خرید انواع ویدئو پروژکتور ارزان به سایت مراجعه کنید.

در هنگام انتخاب میزان شدت روشنایی  ویدئو پروژکتور چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

 اولین نکته ای که در انتخاب شدت روشنایی پروژکتور تاثیر گذار است، این عامل است که آیا می توانیم نور اتاق را کنترل کنیم یا خیر ؟ یعنی این امکان وجود دارد که بتوانیم نور اتاق را کم یا زیاد نماییم. این قابلیت در اکثر سالن های کنفرانس وجود دارد اما همیشه و در هر محیطی این فاکتور برقرار نیست.  بهترین حالت  کیفیت تصویر پروژکتور در اتاق کاملا تاریک مشخص می شود. برای استفاده از  پروژکتور ها در اتاق های روشن، بهتر است پروژکتور هایی با شدت روشنایی بالا انتخاب شود. به طور کلی می توان گفت هر چه نور اتاق بیشتر باشد، ویدئو پروژکتور باید شدت روشنایی بیشتری داشته باشد تا  بتوان تصویر بهتری را بر روی پرده یا دیوار به نمایش درآورد.

دومین نکته تعداد افرادی است که در یک اتاق یا سالن می خواهند از تصاویر ویدئو پروژکتور استفاده نمایند. هر چه تعداد افراد بیشتر باشد، باید تصویر ارائه شده بزرگتر باشد تا همه بتوانند به راحتی آن تصویر را ببینند. بنابراین هر چه تعداد افرادی که می خواهند از تصویر استفاده کنند بیشتر باشد باید شدت روشنایی پروژکتور نیز  بیشتر باشد. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار از طریق لینک به سایت فروشگاه نی زا کالا مراجعه نمایید.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()