در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با قیمت تردمیل و انواع آن توضیح دهیم. قبل از آن بهتر است که با این وسیله ورزشی بیش تر آشنا گردیم. یکی از پیشرفته ترین وسیله های ورزشی تردمیل می باشد. در واقع افرادی که به ورزش کردن علاقه زیادی دارند اما امکان رفتن به باشگاه را ندارند می توانند با خرید تردمیل برای همیشه راحت باشند. هزینه تردمیل نسبت به سایر وسایل ورزشی گران تر است. این قیمت گران نیز به خاطر کارایی و کاربرد فراوان این وسیله می باشد. در بازار می توانیم انواع مختلفی از این دستگاه را مشاهده نماییم. قیمت انواع تردمیل می تواند متفاوت باشد. اختلاف قیمت‌ ها بر اساس قدرت موتور، اندازه تردمیل و غیره باشد. تردمیل می تواند راه مناسبی برای جلوگیری از افزایش وزن باشد زیرا امکانات و تکنولوژی هایی که در این دستگاه به کار رفته شده است می ‌توانند به افراد در سوزاندن کالری و چربی کمک بسزایی نمایند. برای خرید تردمیل اولین معیاری که به ذهن ما می رسد، هزینه تردمیل است اما ما باید با توجه به برخی نکات تردمیل را انتخاب نماییم که ممکن است این نکات و معیار ها روی قیمت تردمیل تاثیر داشته باشند. در ادامه به توضیح کاملی از نکات مهم برای خرید تردمیل مناسب خواهیم پرداخت.

 قیمت تردمیل و خرید تردمیل مناسب خود:

 برای خرید تردمیل مناسب باید تمام معیار ها و شرایط فردی خود را بسنجیم. این امر کمک می‌کند تا در خرید خود همواره موفق باشیم و بعد از استفاده و خرید دچار مشکل نشویم. یکی از مهم ترین معیار هایی که برای خرید تردمیل همواره مورد توجه واقع می شود، وزن افراد است. لذا شما باید ابتدا وزن خود و رده وزنی خود را تشخیص دهید. سپس تردمیل مناسب با آن وزن را انتخاب نمایید. در بازار تردمیل های مختلفی را می‌توان مشاهده نمود که هر کدام برای رده ی وزنی خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر در این زمینه تخصص کافی را نداشته باشید، می توانید از فروشنده کمک بگیرید و از او بخواهید که تردمیل مناسب با وزن شما را معرفی نماید. جالب است بدانید که قیمت و ارزش تردمیل ها با توجه به میزان وزنی که می توانند تحمل نمایند متفاوت است. در واقع افراد چاق و با وزن زیاد نیاز به تردمیلی محکم و مقاوم دارند. از این رو قیمت تردمیل مناسب آن ها بیش تر از سایر تردمیل ها است. تردمیل علاوه بر این که یک وسیله ورزشی و کارآمد است می تواند در زیبایی منزل و دکوراسیون خانه نیز تاثیر گذار باشد. لذا بهتر است به جای صرف هزینه های گزاف برای باشگاه های ورزشی و یا صرف زمان زیاد برای پیاده روی کردن در فضای باز از تردمیل کمک بگیرید.

عملکرد تردمیل:

تردمیل به راحتی می‌تواند موجب چربی سوزی شما شود. پس اگر چه هزینه ی تردمیل کمی گران است اما کاملاً ارزش خرید را دارد. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد انواع مختلفی از تردمیل ها وجود دارند اما دو دسته ی کلی آن تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی است. قیمت تردمیل باشگاهی بسیار گران تر از تردمیل خانگی است زیرا تردمیل های باشگاهی باید موتور قوی تر و با قدرت بیش تری را داشته باشند. از آن جایی که افراد مختلف با وزن های مختلف روی تردمیل های باشگاهی قرار می گیرند باید از حداکثر وزن مناسب برای تردمیل کمک گرفت. قدرت موتور تردمیل های باشگاهی باید بسیار زیاد باشد زیرا در طول روز ممکن است این تردمیل ها چندین ساعت کار کنند. لذا موتور با قدرت پایین نمی تواند پاسخگوی این عملکرد باشد.

 نکته دیگری که در رابطه با خرید انواع تردمیل باشگاهی و خانگی برای افراد وجود دارد، میزان عملکرد در طول شبانه روز است. یعنی باید بدانیم که تردمیلی که می خواهیم خریداری نماییم. می‌تواند در طول شبانه روز ساعات زیادی را کار کند یا خیر؟ برای مثال افرادی که ورزشکار هستند اما بنا به دلایل خاص خود در خانه به ورزش می پردازند، نیاز به تردمیل با قدرت بیش تری دارند زیرا آن ها عملکرد بیش تری با این دستگاه دارند. افراد عادی معمولاً حدود یک ساعت در روز با تردمیل کار می کنند پس نیازی نیست که موتور تردمیل آن ها دارای قدرت زیادی باشد. در ادامه مورد بالا باید بدانید که معمولاً تردمیل ها می توانند تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل نمایند.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()