در تمامی پروژه های خرد و کلان اقتصادی داشتن اطلاعات کامل و جامع از وضعیت مالی و  ریسک های پروژه یکی از مهمترین ابزارهای موفقیت می باشد، که امروزه شرکت های بسیاری کارگزار چنین اموری هستند و  تمامی اطلاعاتی که بستر یک سرمایه گذاری امن و سوده را برای متقاضیان فراهم می کند را در قالب گزارش طرح توجیهی ارائه می دهند. این شرکت های خدماتی دارای یک تیم بسیار حرفه ای از بزرگترین و مجرب ترین حسابداران، حسابرسان، بازرسان مالیاتی و کارگزاران سالن های سرمایه می باشند، که با تحلیل جزء به جزء تمامی ابعاد پروژه های اقتصادی و بردن اطلاعات کسب شده به روی نمودار های آماری میزان موفقیت و یا شکست پروژه ها را مشخص می نمایند. با توجه به گسترش استفاده از انواع گزارش های توجیهی شرکت های زیربط برای معرفی بهتری وضعیت های مالی پروژه ها از نرم افزارهای قدرتمندی همچون کامفار استفاده می نمایند، تا بتوانند به خوبی اطلاعات بدست آمده از رصد بازار را در اختیار متقاضیان بگذارند. از مهمترین مراحل اجرای طرح توجیهی می توان به مدل سازی کسب و کار ها با استفاده از انواع شاخص های مالی  و اقتصادی از قبیل آنالیز کامل طرح مورد نظر در صورت ایجاد برخی تغییرات در سرمایه در حال گردش، تغییرات هزینه های سالانه، ماهانه، میزان سرمایه گذاری اولیه، ارزش خدمات در بازار، دوره بازگشت سرمایه و سود دهی اشاره کرد، که همه و همه مسیر رسیدن به رشد اقتصادی را برای سهامداران روشن می کند. قیمت طرح توجیهی بسته به موارد بسیار زیادی از جمله نوع  و وسعت طرح و میزان سرمایه گذاری آن توسط کارشناسان این امر به صورت توافقی با صاحبان و فعالان اقتصادی محاسبه و تعیین می شود.

مراحل اجرای طرح توجیهی

طرح توجیهی یک سند بسیار معتبر مالی می باشد، که دسترسی به آن کار چندان ساده ای نیست، و باید مراحل اجرای طرح توجیهی به صورت کاملا تخصصی و اصولی به انجام برسد، تا بتوان از گزارش ارائه شده اطمینان حاصل نمود. از جمله گام های اجرای طرح توجیهی می توان به  مقدمه سازی، امکان سنجی اولیه و موقعیت یابی پروژه، مشخصات مجری طرح، مجوز های اخذ شده، برآورد هزینه های اقتصادی، مشخصات محصول و روش تولید، نحوه ی سرمایه گذاری، دوره بازگشت سرمایه و زمان بندی اجرای طرح اشاره کرد، که  سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را از فرصت ها و تهدید های موجود در بازار آگاه می کند، و اعتماد به نفس آن ها را برای انجام یک سرمایه گذاری امن و سود ده بالا می برد.

قیمت اجرای طرح توجیهی

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، قیمت اجرای طرح توجیهی در گرو بررسی موارد و فاکتورهای بسیار زیادی می باشد، که از مهمترین آن ها می توان به سرمایه در حال گردش و وسعت پروژه، زمان بررسی و تحلیل تیم تحقیقات، تعداد افراد تیم، نوع پروژه، میزان جامعیت طرح و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. و از مهمترین مزایای استفاده از انواع طرح توجیهی معتبر و کارآمد می توان به جذب سرمایه گذار، و گرفتن تسهیلات لازم از موسسات مالی و اعتباری و بانک ها اشاره کرد، زیرا با داشتن این سند ارزشمند مالی به راحتی می توان افراد را برای سرمایه گذاری متقاعد نمود، و در مدت زمان بسیار کوتاهی به رشد اقتصادی مورد نظر خود رسید. برای اطلاع از خدمات طرح توجیهی کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

شرکت های بسیار زیادی در زمینه ارائه انواع خدمات اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند، که از مجرب ترین آن ها می توان به تیم تحقیقاتی و مشاوره ای مطصا اشاره کرد، که سالهاست در زمینه اجرای انواع طرح توجیهی در قالب های مختلف اقتصادی، تولیدی، تجاری و خدماتی در حال فعالیت است، و  با مراجعه به سایت اینترنتی آن می توان برخی از نمونه کارهای این مجموعه مجرب اقتصادی و تحقیقاتی را مشاهده نمود، و در صورت تمایل  پروژه های مورد نظر خود را به آن سپرد.

 

  تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

  مشاوره تخصصی : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()