تردمیل یکی از انواع دستگاه های شناخته شده ورزشی می باشد که برای انواع تمرین های قلبی و عروقی از آن استفاده بسیار زیادی می کنند. این دستگاه یکی از شبیه سازهای پیاده روی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن سرعت راه رفتن و دویدن خود را تنظیم کنید. شما زمان استفاده از این وسیله ورزشی می توانید انتخاب کنید که برای کاهش وزن، بهبود ظرفیت قلبی و عروقی، پرورش عضلات و ... می خواهید با آن کار کنید. در واقع باید بدانید این وسیله ورزشی یکی از بهترین مکمل های ورزشی به شمار می رود که شما می توانید از آن استفاده بهینه ای داشته باشید.

تردمیل از آن دسته وسیله های ورزشی است که روز به روز افراد به آن علاقه بیشتری پیدا می کنند و از آن استفاده می نمایند. شما هر زمان که مایل باشید می توانید از آن استفاده کنید و محدودیتی برای استفاده کردن از آن نخواهید داشت. تنها باید بر اساس برنامه ریزی ورزشی خود از آن استفاده نمایید.

هدف استفاده از تردمیل :

همانطور که بیان نمودیم برای استفاده از تردمیل هدف های متنوعی دنبال می شود و شما می توانید بر اساس این اهداف از این وسیله ورزشی استفاده کنید. برخی از مهمترین این اهداف عبارت است از :

  1. کاهش وزن :

چربی سوزی با این وسیله سرعت بسیار زیادی پیدا می کند و شما با استفاده از آن می توانید کالری زیادی را بسوزانید. در واقع باید بدانید این وسیله ورزشی در بین انواع وسیله های ورزشی نقش تاثیرگذاری روی از دست دادن چربی بدن دارد. پایه اصلی طراحی آن دویدن می باشد و به همین دلیل  چربی زیادی را با استفاده از آن می توانید از دست بدهید. یکی از نکات بسیار مهمی که در این مورد وجود دارد این است که شما پیش از کار کردن با تردمیل بهتر است به خوبی توانایی جسمانی خود را در نظر بگیرید. در صورتی که شما آمادگی لازم جهت ورزش کردن با این وسیله را نداشته باشید بدون شک استفاده از آن برای شما انتخاب مناسبی نمی باشد. به همین دلیل بهتر است یکی از انواع آن را که با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید.

  1. پرورش دادن عضلات :

زمانی که شما پیاده روی کنید بدون شک عضله های ران و پاهای خود را درگیر خواهید کرد. همچنین برخی از عضلات دیگر بدنتان مانند باسن و کمرتان هم درگیر می شود. برای اینکه این قسمت های بدن خود را شکل دهید می توانید از تردمیل استفاده کنید. شیب طراحی شده در این وسیله ورزشی نقش عمده ای در پرورش دادن عضلات بدن شما دارد. شما باید به خوبی با سیستم شیب این دستگاه آشنایی داشته باشید و آن را روی درجه ای بگذارید که عضلات تان را درگیر سازد. در این صورت بدون شک عضلات بسیار قوی خواهید داشت. برای اینکه این هدف وسیله ورزشی را دنبال نمایید باید از برنامه ورزشی جامعی استفاده کرده و آن را دنبال کنید. برای خرید تردمیل خانگی به سایت مراجعه کنید. 

  1. بهبود شرایط قلبی :

از دیگر اهدافی که ورزشکاران با استفاده از تردمیل دنبال می کنند این است که شرایط قلبی خود را بهبود ببخشند. آن دسته از تمرین های ورزشی که هوازی هستند شرایط قلب را بسیار بهبود می بخشند. در واقع باید بدانید گردش خون قلب شما با استفاده از این وسیله ورزشی بسیار افزایش پیدا می کند. استقامت و انعطاف پذیری شما با استفاده از این وسیله ورزشی بسیار بیشتر می شود و به همین دلیل شما می توانید از آن استفاده کرده و بدن خود را قوی سازید. از زمانی که این وسیله ورزشی اختراع شده است بسیاری از ورزشکاران از آن استفاده بهینه ای دارند و برای بهبود شرایط قلبی خود از آن استفاده می نمایند.

فروشگاه هایپرجیم

  • مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409
  • پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002
  • شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 - 02166085712
  • آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6  دفتر مرکزی هایپر جیم
  • کد پستی : 1344673969
  • ایمیل    info@treadmills-co.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()