مزیت استفاده از لباس کار:

لباس کار می ‌تواند دارای یک معنی خاصی باشد. ممکن است فکر کنید لباس کار فقط مخصوص افرادی است که در مشاغل سخت مانند معادن و یا مشاغل دیگری مثل مکانیکی، تعویض روغنی و غیره استفاده می ‌شوند ولی این طور نیست. هر شغلی در نوع خود دارای لباس های کار خاصی می باشد. لباس کار باید به گونه‌ ای باشد که بتوان با دیدن آن ها تن هر فردی که شغل آن را حدس زد به این معنی که مشاغل مختلف بر حسب موقعیت کاری خود باید دارای لباس کار خاصی باشد. لباس ها باید از جنس خاص و فرم خاصی تشکیل شده باشد این لباس ها بر حسب جنس شکل فرم و شغل مربوطه دارای ویژگی های مختلف و مزیت های مختلفی هستند بعضی از البسه های کار فقط می ‌تواند جنبه زیبایی داشته باشد که البته به غیر از زیبایی می تواند به شناساندن یک برند و یا شغل خود متاثر باشد. البته همه لباس های کار این گونه نیستند و دارای مزایای بسیار بیشتری می باشند مهمترین مزیت که می توان برای لباس کار نام برد این است که بهتر است محیط شغلی و لباس هایی که مربوط به شغل یک فرد می باشد با لباس های دیگری که افراد از آن استفاده می کنند متفاوت بوده و به نوعی باید گفت میان شغل و زندگی فرد یک مرزی وجود داشته باشد. بعضی از لباس های کار باعث می شوند لباس های افراد تمیز و سالم بمانند زیرا در بعضی از محیط های شغلی آلودگی های بسیاری وجود دارد که می تواند باعث آسیب رساندن روزمره به لباس های افراد شود. یکی از مزیت هایی که می توان برای لباس کارکنان نام برد این است که معمولاً لباس های کار دارای قیمت پایین‌ بوده و به همین دلیل می توان با هزینه پایین تری نسبت به لباس های معمولی آن ها را تهیه کرده و از آن ها در محل کار استفاده نمود. ضمن این که جنس لباس های فرم به گونه ای ساخته می شود که دارای کیفیت بالایی بوده و می‌ تواند مقاومت زیادی در برابر پوشیدن هر روزه و شستشوی زیاد داشته باشند.

سایر مزایای لباس کار:

لباس کار های متفاوتی که در مشاغل مختلف استفاده می شود دارای جنس های مختلفی می باشد. مزایایی که می ‌توان برای پوشیدن لباس‌ های فرم نام برده است که این لباس ها می توانند تبلیغ دهنده و یا مبلغ یک شغل و یا برند خاصی باشند. به این منظور در قسمت های مختلف یک لباس فرم می توان به این منظور و یا لوگوی مبنی بر تبلیغ یک شغل استفاده نمود. با توجه به درجه سختی مشاغل مختلف اجناسی که برای لباس فرم مشاغل استفاده می شود با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آن ها متناسب با محیط شغلی می باشند مثلاً لباس های پزشکی و پرستاری و همچنین لباس های آزمایشگاهی همگی به رنگ سفید می باشند. و دارای جنس خاصی هستند این لباس ها به این دلیل سفید هستند که باید همیشه پاک و تمیز باشند. برای خرید لباس کار زمستانی به سایت مراجعه کنید. 

البته در محیط بیمارستانی و آزمایشگاهی پوشیدن این لباس ها همیشه به رنگ سفید بوده است همچنین در رستوران ها افرادی که در قسمت های آشپزخانه به فعالیت می پردازند دارای لباس سفید می باشند تا با کمترین آلودگی که روی این لباس ها اتفاق می افتد بتوانند آن را تعویض کرده و یا آن ها را تمیز کنند. بعضی از مشاغل دیگر مانند ویزیتور ها و افرادی که در شغل های شرکتی به فعالیت می پردازند دارای لباس های کار مختلفی هستند که هر کدام از آن ها می توانند روی قسمت تیشرت خود دارای لوگو و آرم مربوط به شرکت مورد نظر باشند برای افرادی که در کارخانه تولید مواد شیمیایی کار می کنند، لباس های طراحی شده است که نسبت به این مواد نفوذ ناپذیر بوده و می تواند به نوعی در برابر هر گونه ماده شیمیایی از آن محافظت کند. لباس های آتش نشانان به گونه ای ساخته شده است که بتواند در برابر آتش و هرگونه حریقی فرد را محافظت نماید که این خود جزء مزایای لباس های فرم و لباس کار محسوب می شود.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()