تعریف دستکش کار:

دستکش کار مانند بسیاری از پوشش ‌هایی که برای کارکنان استفاده می ‌شود در بعضی از مشاغل استفاده خواهد شد. این پوشش دست ها را محافظت کرده و از آسیب ‌هایی که به دست می ‌تواند برسد جلوگیری خواهد کرد. مثلا در بعضی از مشاغل موادی وجود دارد که می ‌تواند از هر نظر به پوست دست آسیب برساند که این دستکش ها از این عمل جلوگیری به عمل خواهند آورد. دستکش کار در انواع و اقسام مدل ها وجود دارند و می توان بسته به نوع شغل مورد نظر خود به خرید انواع متفاوت آن بپردازید. مثلاً در مشاغلی که به آزمایشگاه‌ ها مربوط هستند دستکش های لاتکسی استفاده می شوند که بتوانند به صورت یکبار مصرف استفاده شده و پس از یک بار آن ها را به دور بیندازند. زیرا با کوچکترین موادی که روی این دستکش ها وجود دارد ممکن است جواب آزمایش ها کاملاً خطا داشته باشد و همچنین میکروب هایی که روی این دستکش ها قرار گرفته می شود خطر ساز بوده و باید پس از یک بار استفاده آن ها را به دور انداخت و بهتر است برای استفاده از دستکش هایی که برای آزمایشگاه نوعی دستکش کار استفاده نمود که آن ها را بتوان با قیمت بسیار پایینی تهیه کرد. همچنین مشاغل دیگری وجود دارند که به برش قطعات مختلف چوب و یا آهن می پردازند. این دستکش ها باید به صورت چند لایه بوده تا بتواند دست را در برابر هرگونه برش و یا آسیب های دیگری حفظ کنند. دستکش کار می تواند در انواع مختلفی وجود داشته باشد که از آن ها می ‌توان به تنوع رنگ  تنوع اندازه و تنوع جنس اشاره نمود. دستکش کار بر حسب نوع خود و نوع شغلی که در آن کاربرد دارد می ‌تواند دارای تعداد لایه های مختلفی باشد. در بعضی از مشاغل که با مواد خطرناک سر و کار دارند استفاده از دستکش هایی دیده می شود که دارای چندین لایه بوده تا بتواند از نفوذ این مواد جلوگیری نماید.

انواع دستکش کار:

دستکش کار همانطور که گفته شد دارای انواع بسیار متفاوتی می باشد. مثلاً بعضی از دستکش ‌های کار دارای یک لایه بوده که می ‌توان به دستکش های آزمایشگاهی اشاره نمود. بعضی از دستکش ها نیز وجود دارند که دارای چند لایه پارچه در داخل خود می باشند. این دستکش ها بیشتر برای ضربه گیری و کمتر آسیب دیدن پوست دست استفاده خواهند شد. مثلاً در مشاغلی مانند بنایی و افرادی که به برش دادن چوب و آهن می ‌پردازند از این دستکش های پارچه ای استفاده خواهند کرد. همچنین بعضی از دستکش ها از جنس پلاستیک ساخته شدند و نسبت به عبور مایعات کاملاً نفوذ پذیر می باشند. برای اطلاع از فروش دستکش چرمی به سایت مراجعه نمایید. 

بعضی از دستکش ها نیز هستند که در برابر هر گونه ماده شیمیایی غیر قابل نفوذ بوده و می توانند پوست دست را از آسیب این مواد شیمیایی محافظت نمایند. همچنین دستکش ها از نظر ارتفاع ساق دست دارای انواع متنوعی بوده که می توان گفت نوعی از آن ها یا دارای ساقه های بلند بوده و نوع دیگر دارای ساقه ‌ای کوتاه می باشد اما این دستکشها  که دارای ساق بلند هستند برای مشاغلی مناسب هستند که با مایعات بیشتر سر و کار داشته و ممکن است خطرناک باشند و بتوانند به دست ها آسیب برساند و یا این که این افراد با آب به مراتب سر و کار دارند و برای خیس نشدن لباس های خود از دستکش های ساق بلند استفاده خواهند کرد. بر حسب سایز دستکش ها نیز می توان آن ها را به دستکش های کوچک مدیوم و بزرگ تقسیم بندی کرد افراد مختلف باید بر اساس اندازه دست خود به خرید دستکش مناسبی بپردازند که اولاً تنگ نبوده و دوم اینکه از دست به راحتی در نیاید و باید به گونه‌ای باشد که دست، کاملا با آن بتواند به راحتی به فعالیت‌ های مختلف بپردازد در قسمت انگشتان در بعضی از دستکش های کار برجستگی هایی وجود دارد که برای گرفتن اشیا مختلف مناسب است.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()