توجه به نیازهای اولیه و اساسی کودکان و بازی با آن ها برای پرورش قوه خلاقیت و نوآوری آن ها از مهمترین گزینه های موثر تربیتی است، که تقریبا تمامی والدین از آن ها استفاده می کنند. عروسک ها را می توان با استفاده از متریال سازنده، نوع طراحی، و کیفیت و سبک طراحی در دسته های مختلف نظیر  انواع عروسک های فضایی، ربات ها، حیوانات، دایناسورها، نوزادان و شخصیت های برجسته انیمیشنی قرار داد، که مخاطبان بسیار زیادی دارند و روز به روز به محبوبیت آن ها در بین کودکان افزوده می شود. عروسک ها از محبوبترین اسباب بازی های کودکان هستند که در طرح ها و نقش های متنوعی طراحی و تولید می شوند و مانند هر محصول و کالای تولیدی دیگری، قیمت عروسک هم تعیین می شود. برای مثال انواع عروسک های زیبای دخترانه که قابلیت های حرکتی و سخن گو را دارند، به دلیل استفاده از مدارهای الکترونیکی در ساختار آن ها قیمتی بالاتر دارند. از دیگر مواردی که در تعیین قیمت انواع عروسک دخترانه جدید تاثیر می گذارد توجه به برند سازنده آن ها می باشد، زیرا عروسک هایی که ساخت کمپانی های بسیار مطرح و معتبر دنیا مانند دیزنی هستند، قیمت محصولاتشان قدری بالاتر از دیگر مراکز عرضه و فروش داخلی می باشد.

معرفی انواع عروسک

عروسک یک اسباب بازی بسیار مهم در رشد فکری و خلاقیت کودکان به ویژه دختران می باشد، که با استفاده از آن ها به راحتی می توان مطالب بسیار مهم را به ساده ترین شکل ممکن به کودکان انتقال داد، و آن ها را برای  ورود به جامعه های بزرگتر مانند مهدکودک و مدرسه آماده نمود. کودکان در بازی با عروسک مسئولت های خود را بهتر می شناسند و با مفاهیمی همچون نظم و ترتیب، مسئولیت پذیری، کنترل خشم و بسیاری مطالب دیگر آشنا می شوند. تنوع تولیدات در زمینه عروسک سازی در کارخانه های بزرگ اسباب بازی بسیار بالاست و می توان انواع عروسک را در طرح ها، رنگ ها و اشکال مختلف مشاهده کرده و خریداری نمود. در معرفی انواع عروسک های پر طرفدار می توان به عروسک های پولیشی، حیوانی، پارچه ای، بافتنی، سرامیکی و شیشه ای اشاره کرد، که هر کدام از آن ها تنوع بسیار بالایی دارند و می توان متناسب با علاقه کودکان نمونه هایی از آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد.

خرید عروسک ارزان قیمت

عروسک ها نقش بسیار پررنگی را در زندگی کودکان ایفا می کنند، و تا سالها در خاطر کودکان باقی خواهند ماند، و به نوعی همبازی و دوست همیشگی آن ها تا پایان دوران نوجوانی و حتی بزرگسالی هستند، بنابراین در انتخاب و خرید عروسک ارزان قیمت باید نهایت دقت خود را به خرج داد، تا بتوان بدون هیچ گونه خرابی تا مدت ها از آن استفاده کرد. فروشگاه های بزرگ آنلاین و نمایندگی های اسباب بازی فروشی از معتبرترین مراکز عرضه و فروش عروسک دخترانه زیبا و جذاب در طرح ها و برندهای مختلف با مناسب ترین قیمت موجود در بازار می باشند، که محصولات خود را از طریق وب سایت های فروشگاهی و به صورت مستقیم به دست مشتریانشان در سراسر کشور می رسانند. تمامی محصولات عرضه شده از این طریق معمولا در برندهای اورجینال همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا عرضه می شوند تا مشتریان این محصولات آسوده خاطر باشند. برای خرید اسباب بازی دخترانه به سایت مراجعه کنید.

فروش آنلاین عروسک

فروشگاه بازی سازی مارکت از معتبرترین مراکز فروش آنلاین عروسک در تهران می باشد، که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و با بالاترین کیفیت در برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی به دست متقاضیان این محصولات در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید انواع عروسک باربی وسایل باربی، عروسک السا، عروسک بافتنی و انواع عروسک های پرطرفدار و محبوب کودکان با مراجعه به سایت این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی تضمین کیفیت تحویل بگیرند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()