دندان ها یکی از مهمترین عضو های بدن هستند که باید توجه ویژه ای به آن ها داشت. سی بی سی تی  یا تومو گرافی کامپیوتری با استفاده از پرتو های مخروطی تصویر برداری را انجام می دهند. پرتو دهنده ی سی بی سی تی دندان شکل مستطیل یا گرد داشته که با چرخش 360 درجه ای به دور سر بیمار ، تصویری را تهیه می کند که دارای کاربرد فراوانی است. معمولا زمانی که برای این تصویربرداری صرف می شود حداکثر یک دقیقه است که به نوع دستگاه نیز بستگی دارد. در  سی بی سی تی دندان سعادت آباد ، بیمار جابجا نشده و دستگاه تصویربرداری تنها یکبار به دور سر بیمار می چرخد. این روش دردی را ایجاد نکرده و افراد پس از انجام این تصویر برداری میتوانند به کار های روزمره ی خود برسند.

کاربرد سی بی سی تی دندان سعادت آباد

با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد می توان بسیاری از مشکلات دندان ها را مورد بررسی قرار داد و دندان پزشکان در موارد مختلف از شما می خواهند که این تصویر را تهیه کنید. در سی بی سی تی دندان سعادت آباد می توان ضایعات استخوانی را مورد بررسی قرار داد. همچنین بررسی ریشه های به جا مانده ی دندان و عفونت های استخوان قابل مشاهده است. برای شکستگی های صورت و جمجمه  و بررسی قرینگی فک با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد می توان بررسی های لازم را انجام داد و سپس درمان را آغاز نمود. برای کاشت ایمپلنت نیز این تصویر برداری موثر می باشد. با استفاده از سی بی سی تی می توان مشکلات قبل و بعد از درمان ها را بررسی نمود و روند درمان را تعیین کرد که کمک بزرگی به افراد کرده و باعث می شود درمان به درستی انجام گیرد.

مزایای سی بی سی تی دندان سعادت آباد

این نوع تصویر برداری دارای هزینه ی بسیار کمی است و اطلاعات بسیار خوبی را به ما می دهد. کیفیت تصاویر بسیار بالا هستند و می توان جزئیات دندان ها را نیز بررسی کرد. زمان سی بی سی تی دندان سعادت آباد بسیار کوتاه است . می توان به صورت کلی چرخش دندان ها را مشاهده کرد و قرینگی و موارد دیگر را مورد بررسی قرار داد. بنابراین این تصویربرداری از تصویر برداری های بسیار پر کاربرد در بخش دندانپزشکی می باشد .

با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد شما می توانید درمان و کنترل دندانی را به صورت مناسب داشته باشید. در تشخیص ضایعات و انجام ارتودنسی می توان فرم کلی دندان ها را بررسی کرد و تصمیمات لازم را گرفت. دندان پزشک قبل از درمان یاز دارد تا بررسی هایی را انجام دهد تا روند درمانی باعث بروز مشکل نشود پس تصویری کلی از دندان ها نیاز است تا بتوان بهترین تصمیم را انجام داد. برای اطلاع از سی تی اسکن دندان سعادت آباد   به سایت مراجعه نمایید.

انتخاب مرکز معتبر سی بی سی تی

مراکز زیادی برای انجام تصویر برداری های دهان و دندان وجود دارد اما انتخاب یک مرکز معتبر که بتواند خدمات دهی خوبی داشته باشد دشوار است. بنابراین بسیار ضروری است که شما مرکز دندان پزشکی را بیابید تا هم مجهز به دستگاه های پپیشرفته باشد و هم خدمات خوبی را ارائه دهد. رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از مراکز بسیار معتبر و مجهز است که توانسته رضایت مراجعینش را به خود جلب نماید. همچنین هزینه های انجام انواع تصویربرداری و سایر خدمات بسیار مناسب بوده و باعث شده بسیاری از افراد از سراسر تهران و سایر شهر مرکز تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمایند.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()