خرید لباس کار برای اکثر مشاغل صنعتی، پزشکی و کشاورزی لازم می باشد. هدف از تولید لباس کار، حفظ سلامت افراد از حوادث ناگهانی می باشد. لباس کار به عنوان پوشش سراسری بدن به حساب می آید که شامل تنه، دست، پا و سر می شود. از این رو متناسب با مشاغل مختلف از لباس کار مخصوص استفاده می نمایند. خرید و فروش لباس کار در رنگبندی و مدل های مختلف صورت می گیرد، که از الیاف کاملاً طبیعی و یا درصدی مصنوعی بهره می گیرند. الیاف پلی استر، نخ پنبه، کتان، ویسکوز و فلامنت از مهمترین الیافی هستند که جنس پارچه های لباس کار را تشکیل می دهند.

امروزه کارفرمایان متناسب با نوع حوادث احتمالی که پرسنل آنها ممکن است، با آن مواجه شوند،  خرید لباس کار با کیفیت را با قیمت ارزان و مناسب انجام می دهند. به عنوان مثال لباس کار آتش نشان باید نسبت به حرارت بالا مقاوم باشد و به نوعی عایق حرارت و ضد حریق باشد. به این ترتیب کارفرمایان می توانند متناسب با نوع فعالیت خود، مناسب ترین نوع لباس کار را انتخاب نمایند.

خرید انواع لباس کار با کیفیت

امروزه خرید لباس کار با کیفیت، به میزان قابل توجهی می تواند افراد را از برخی حوادث و اتفاقات حین کار ایمن سازد. در واقع لباس کار نسوز به طبع برای افرادی که با آتش و مواد اشتعال زا در ارتباط هستند، لازم و ضروری است و فرد را از سوختگی ایمن نگه می دارد.

برای خرید لباس کار ایمنی باید به یک سری نکات ایمنی آنها توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که هنگام خرید لباس کار سرهمی و یا دو تکه، سایز لباس بزرگ و یا تنگ نباشد و فرد دچار مشکل شود. باید توجه داشت که افراد فعال در محیط های تاریک باید از لباس کار با نشانه های شبرنگ استفاده نمایند که نمایی از حضور آنها در محل احساس شود. توجه به مقاومت قسمت هایی از لباس کار که در برابر فشار کار زیاد، زودهنگام مستهلک نشود. در ضمن پیش از خرید لباس کار ایمنی از استاندارد بودن و نکات ایمنی در طراحی و تولید آن ها رعایت شده باشد. به عنوان مثال خرید لباس کار جوشکار دارای یک سری ویژگی های متفاوت نسبت به لباس کار برق کار می باشد.

لباس کار مهندسی، لباس کار بادگیر ضد آب، لباس کار ایمنی زیگورات، لباس کار یکبار مصرف، لباس کار پزشکی، شلوار کار ساده، لباس کار یکسره مدل خلبانی، کاپشن و شلوار مهندسی، پیشبند کار چرم، رپوش کار آشپزی و ... نمونه ای از انواع لباس کار مشاغل مختلف است. از این رو عموم مردم می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، خرید مناسب ترین لباس کار را داشته باشند که از استحکام بالایی برخوردار باشد و در عین حال دارای قیمت مناسب باشد. برای اطلاع از فروش کفش ایمنی به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش لباس کار کارگری

خرید و فروش لباس کار کارگری بیش از سایر لباس های کار طرفدار دارد. این نوع لباس کار خدماتی است و عموم افرادی که تمایل به انجام کار فنی دارند، می توانند از مزایای این نوع لباس کار برای جلوگیری از کثیف شدن لباس های خود جلوگیری کنند. در ضمن با خرید لباس کار کارگری، افراد راحت تر می توانند ابزارآلات مورد نیاز خود را در داخل جیب رپوش کار قرار دهند و سرعت عمل بیشتری به فرد می بخشد. با توجه به تعدد تولیدی های لباس کار، توجه به رعایت نکات ایمنی در دوخت لباس های کار لازم و ضروری است. برای خرید لباس کار جوشکاری، مهندسی و سایر مشاغل نیز همین نکات باید مد نظر قرار گرفته شود.

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ پخش انواع تجهیزات ایمنی کار از جمله لباس کار استاندارد فعالیت می کند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()