لباس ها در تولیدی های مختلف تولید می شوند و سپس به فروشگاه ها عرضه می شوند. لباس بچه یکی از انواع لباس هایی است که بسیار مهم بوده و در تنوع بالایی در فروشگاه ها به فروش می رسد. تولیدی لباس بچه ، انواع لباس را با توجه به سن کودکان تولید می کند ، این لباس ها هر یک می تواند کاربردی باشد.

انواع لباس در تولیدی لباس بچه

تولیدی های لباس هر یک در بخش مختلفی فعالیت دارند که  تولیدی لباس بچه معمولا فقط تولید لباس های کودکان را داشته و در انواع مختلف این لباس ها را تولید می کند. با توجه به این که کودکان بسیار حساس هیتند، لباس های بچه باید از جنس و کیفیت خوبی برخوردار باشد. در تولیدی لباس بچه ، لباس های نوزاد و کودکان در سنین مختلف تولید می شود. پارچه ها برای دوخت لباس کودکان مهم هستند و این لباس ها معمولا نرم و ضد حساسیتند البته برخی از تولید کنندگان در جنس های نامرغوب نیز لباس ها را تولید می کنند که باید در زمان خرید جنس و کیفیت را بررسی نماییم.

مادران در زمان خرید لباس کودک خود قبل از هر چیز به جنس آن توجه دارد تا کودکش دچار آسیب نشود و همین طور لباس از پارچه ای باکیفیت و بادوام باشد تا بر اثر شستشوی زیاد بافت آن آسیب نبیند، به همین دلیل اغلب برای خانواده ها کیفیت مهم تر از قیمت لباس بچه است. البته کیفیت در خرید لباس کودکان مهم ترین  بخش خرید بوده و کودک در لباس خریداری شده باید راحت باشد. پارچه از جنس پنبه برای لباس بهترین نوع بوده که بافت نرم و کیفیت خوبی را شامل می شود. گرچه شناخت پارچه پنبه در بازار کمی مشکل است زیرا انواع مختلفی در جنس های پنبه به فروش می رسد که اغلب مطلوب نمی باشند.

در تولیدی لباس بچه طرح ها و مدل های فراوانی برای تولید در نظر گرفته می شود. قطعا برخی از لباس ها به دلیل کارایی خوبشان بیشتر به فروش می رسند که تولیدی لباس بچه نیز بر همین اساس تعداد تولید لباس ها را تعیین می کند. لباس های بچه در رنگ های شاد به بازار عرضه می گردد ، کودکان روحیه ای حساس و لطیف دارند و باید لباس های شادی برای ان ها انتخاب شود، بنابراین رنگ های زیبایی از لباس ها را می توانیم خریداری نماییم. برای خرید لباس بچه گانه به سایت مراجعه کنید.

برای خرید لباس بچه راحتی و کتربرد لباس بسیار مهم است بنابراین زیبایی لباس را پس از این موارد در نظر بگیرید زیرا کودک در لباس باید آزادی عمل داشته باشد و در هنگام خواب و بیداری راحت باشد. همچنین پوشش ساده و راحت از فاکتور های مهم خرید لباس کودک است و همین طور این لباس باید به راحتی شسته شود و تمیز گردد. لباس نوزادان باید عاری از هر گونه پاپیون، دکمه، زیپ باشد زیرا می تواند به ان ها آسیب برساند بنابراین لباس های ساده کاربردی تر خواهد بود و بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  برای خرید لباس کودک باید در کنار سن ، وزن را در نظر بگیرید زیرا کودکان در سن های یکسان دارای قد و وزن مختلفی هستند پس لباس خریداری شده باید کاملا اندازه باشد یعنی نه تنگ و نه گشاد تر از حد معمول باشد . داشتن یقه ی بزرگ تر برای پوشاندن زودتر لباس کاربرد دارد. همین طور دقت داشته باشید برای نوزادان از خرید لباس با بند های بلند بپرهیزید زیرا ممکن است به دست و پای کودک گیر کرده و مشکل ساز شود اما برای کودکان بزرگ تر شما می توانید انواع طرح هایی که به کودک آسیب نرساند و کودک در ان راحت باشد را تهیه نمایید.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 947
نمایش همه
علاقه مندی ها ()