خدمات نصب و بالانس سیار به واسطۀ دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می گیرد. هدف از ارائه خدمات نصب و بالانس سیار، این است که بتوانند نیاز رانندگان را حین حوادث جاده ای ناشی از پنچر و عدم بالانس شدن مرتفع نمایند. بنابراین خدمات نصب و بالانس سیار در مدت زمان کوتاه می تواند به شما کمک کند که ایراد خودرو را که مرتبط با لاستیک می شود، برطرف نمائید. لاستیک خودرو از قطعات حساس اتومبیل محسوب می شود که احتمال وقوع هر گونه حوادث پنچر شدن و یا عدم بالانس شدن برای آن وجود دارد.

در نتیجه افراد پیش از رفتن به سفر و همچنین تعویض تایر، از اپراتور درخواست خدمات نصب و بالانس سیار  لاستیک می نمایند و پس از اطمینان می توانند آمادۀ سفر و یا تردد در داخل و یا خارج از شهر شوند. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک که به عنوان یکی از ارائه دهندگان فعال در زمینۀ عرضۀ لاستیک و رینگ تایر در سراسر کشور می باشد. لذا در حوزۀ خدمات دهی نصب تایر و بالانس سیار آن در ترددهای داخل شهری می باشد.

دریافت خدمات نصب و بالانس سیار انواع لاستیک

امروزه دریافت خدمات نصب و بالانس سیار برای انواع لاستیک سواری، مسابقه، کشاورزی، ماشین آلات سنگین و غیره بیش از گذشته در جامعه احساس می شود چون ازدحام و تردد خودرو در سطح شهر افزایش یافته است و به نحوی رفتن به تعمیرگاه نسبت به گذشته سخت تر شده است. لذا اکثر رانندگان مدت زمان زیادی را در ترافیک به سر می برند و این مسئله آنها را از رسیدن به موقع به مراکز مکانیکی باز می دارد. در نتیجه ارائه خدمات نصب لاستیک و بالانس سیار در مدت زمان کوتاه می تواند نیاز خیلی از رانندگان را در سطح شهر برآورده سازد.

بنابراین برخی از فروشگاه های فعال در سطح شهر تمایل به ارائه سرویس نصب و بالانس سیار انواع خودرو برند داخلی و خارجی می باشند. فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک نیز با فعالیت چندین سالۀ خود در عرصۀ فروش انواع لاستیک برند ایرانی و خارجی، با استفاده از متخصصین مجرب قادر به ارائه هر گونه خدمات نصب و بالانس سیار لاستیک های مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

قیمت خدمات نصب و بالانس سیار

قیمت خدمات نصب و بالانس سیار مرتبط به ایرادات فنی تایر که شامل پنچرگیری، تنظیم باد کلیۀ لاستیک ها، نصب تایر نو و مواردی از این قبیل می باشد. در نتیجه متناسب با مدل خودرو و همچنین نوع سرویس دهی که به مشتری خود می دهند، قیمت خدمات را مشخص می کنند و قیمت ثابتی را شامل نمی شود. بنابراین افراد می توانند بر حسب نیاز از مزایای چنین خدماتی استفاده نمایند. توجه داشته باشید که ارائه خدمات دوره ای و سرویس نصب و بالانس سیار در مدت زمان کوتاه ممکن صورت می گیرد و همواره از افراد تعمیرکار و کارآزمودۀ فنی برای ارائه چنین خدماتی بهره می گیرند.

تعرفه خدمات نصب و بالانس سیار همانطور که گفته شد، بر اساس برند اتومبیل متفاوت از یکدیگر می باشد و پیش از دریافت خدمات، می توانید از هزینۀ سرویس نصب و بالانس تایرهای خودرو مطلع گردید.

امروزه استفاده از این گونه خدمات بسیار مفید است و مقرون به صرفه می باشد. لذا برخی از فروشگاه های با سابقه تلاش می کنند که با اختصاص نیروی فنی ویژه برای چنین خدماتی، سطح کیفیت سرویس دهی خود را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند.برای خرید لاستیک کویر تایر به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک نیز به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ واردات و تأمین انواع لاستیک سواری و غیره در تهران فعالیت می کند و شرایط مناسبی برای سفارش و دریافت خدمات نصب و بالانس سیار برای مشتریان خود فراهم نموده است.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 972
نمایش همه
علاقه مندی ها ()