اسید سولفوریک از جمله کاربردی ترین انواع مواد شیمیایی است که به منظور اهداف صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فرمول شیمیایی اسید سولفوریک عبارتند از H2SO4 است که با اسامی دیگری چون جوهر گوگرد و سولفات هیدروژن نیز شناخته می شود. از این رو افرادی که در صنعت و همچنین امور آزمایشگاهی با مواد شیمیایی چون اسید سولفوریک در ارتباط هستند، می توانند از فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی با قیمت ارزان و به صورت گالنی در حجم های مختلف خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ تولید و فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و  آزمایشگاهی فراهم می کند.

فروش اسید سولفوریک 98%

از ویژگی های ظاهری اسید سولفوریک می توان به حالت مایع و بی رنگ آن اشاره نمود که دارای بوی تند و از جمله اسیدهای قوی محسوب می شود. کاربرد اسید سولفوریک 98% در صنعت و آزمایشگاه بسیار پرکاربرد است و حالت خورندگی بالایی دارد و نسبت به حرارت بالا و اکسیژن واکنش پذیر می باشد. از این فروش اسید سولفوریک به صورت گالنی و بطری از جنس پلاستیک صورت می گیرد.

با توجه به اینکه اسید سولفوریک جزء اسیدهای بسیار قوی معدنی و خورنده به حساب می آید، نقش مهمی در حوزۀ صنعت و آزمایشگاه دارد که متناسب با کاربرد آن، می توان از جوهر گوگرد رقیق شدۀ آن برای امور نظافت صنعتی، صنعت خودروسازی، تولید کود کشاورزی، ساخت مواد رنگ و چسب، امور پالایشگاهی، تولید مقوا و کاغذ و غیره استفاده نمود که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

نکات ایمنی کاربرد اسید سولفوریک

برای استفاده از اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی نیاز به رعایت یک سری نکات ایمنی است که می توان به داشتن دستکش و لباس کار مخصوص ضد اسید و همچنین شیلد و عینک مخصوص اشاره نمود.

با توجه به ماهیت اسیدی قوی که اسید سولفوریک دارد، به هیچ عنوان نباید تماس پوستی ایجاد شود چون تخریب کنندگی بالای پوست را به دنبال خواهد داشت و به هیچ عنوان کاربرد خوراکی ندارد. در صورت مشاهدۀ چنین آسیب هایی توصیه می شود با مرکز اورژانس تماس گرفته شود و سطح اسیدی را با استفاده از آب سرد شستشو داده و پس از آن محلول بی کربنات سدیم 1% برای شستشوی موضعی محل آسیب دیده استفاده نمائید. همچنین خوردن مواد اسیدی به اشتباه عوارض تنگی نفس را به دنبال دارد و باعث از بین رفتن بافت دستگاه گوارش می شود و سوزش و زخم زیادر را ایجاد می کند. 

توجه به این نکات ضرورت دارد و افرادی که با مواد شیمیایی اسیدی در ارتباط هستند و در محل زندگی و کار از آنها استفاده می کنند، توصیه می شود، به دور از دسترس کودکان و در ظروف پلاستیکی با درپوش قفل کودک نگهداری شود. فروش اسید کلریدریک با قیمت مناسب از طریق سایت انجام می گیرد.

قیمت اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی

فروش اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی با درصد خلوص 98% در فروشگاه دیجی شیمی به صورت گالن های 5 لیتری، 20 لیتری، بشکه و تانکرهای 220 و هزار لیتری با برند معتبر به فروش می رسد. از این رو  متناسب با میزان حجم بسته بندی آن، قیمت اسید سولفوریک متغیر است. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع بسته بندی اسید سولفوریک می توانید با مرکز فروش دیجی شیمی تماس حاصل فرمائید.

خرید اسید سولفوریک آزمایشگاهی برای امور آزمایشگاهی لازم است چون برای کنترل PH در برخی از آزمایشات مورد استفاده قرار گرفته می شود. به این ترتیب می توانید با قیمت مناسب و بسته بندی های متنوع خرید اسید سولفوریک را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ مستقیم مواد شیمیایی در سراسر کشور فعالیت می کند و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش اینترنتی اسید سولفوریک را برای مشتریان مهیا کرده است.

 

 فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()