ویژگی های انواع کلاه ایمنی

کلاه ایمنی باید در برابر برخورد اشیا سنگین مقاوم باشد، ضربات را مهار کند و آنها را به سر و گردن افراد منتقل نکند، ضد آب و کند سوز باشد و همچنین کلاه ایمنی باید دارای کاتالوگ باشد که ویژگی های آن را به طور کامل شرح داده باشد. از ویژگی های انواع کلاه ایمنی، می توان به وزن، جنس و مقاومت در برابر الکتریسیته اشاره کرد. تولیدکنندگان انواع کلاه ایمنی جنس محصولات را با توجه به خطرات احتمالی محیط کار ارزیابی می کنند، پلی اتیلن، پشم شیشه، آلومینیوم وA.B.S از متدوال ترین ترکیباتی هستند که در ساخت انواع کلاه ایمنی به کار می برند. کلاه ایمنی شامل دو قسمت پوسته خارجی و عامل جداکننده است که این عمل جداکننده توسط ۴ تا ۶ پایه به پوسته متصل شده است. همانطور که در متن اشاره شد کلاه ها در رنگ های متفاوت ساخته می شوند که بیانگر میزان مقاومت و شغل افراد است. به طور مثال کلاه سفید ویژه سرپرستان و مدیران، کلاه زرد مخصوص کارگران ساختمان، کلاه قرمز برای آتشنشانان می باشد. برای خرید کلاه ایمنی باکیفیت و یا سایر وسایل تجهیزات ایمنی می توانید به وبسایت فروشگاهی رادین ایمن مراجعه نمایید و بعد از مشاهده محصول مورد نیاز خود در بین تنوع و مدل های گوناگون آن که در سایت وجود دارد، نسبت به خرید آنلاین اقدام کرده و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند گردید.

خرید کلاه ایمنی استاندارد

از سری آسیب هایی که سر را در محیط های شغلی تهدید می کنند، می توان برخورد سر با اشیا ثابت مانند لوله ها، سقوط اجسام بر روی سر، برخورد سر با منابع ایجاد کننده شوک الکتریکی و کشیده شدن موها توسط قطعات متحرک را نام برد. از اینرو خرید کلاه ایمنی استاندارد و  خرید لباس کار یک اصل اساسی برای این مشاغل پر خطر می باشد. متریال به کار رفته، جنس و کشور سازنده بر قیمت خرید کلاه ایمنی تاثیر گذار است. کلاه کار ساخت کشور به خاطر نپرداختن عوارض و هزینه حمل و نقل نسبت با کلاه کار خارجی ارزان تر و مقرون به صرفه تراست و همچنین به خاطر قیمت کمتر و کیفیت مناسب از طرفداران بیشتری برخوردارند. البته باید از برند سازنده آن نیز اطمینان حاصل نمود. فروشگاه رادین ایمن با سالها سابقه در زمینه فروش تجهیزات ایمنی از قبیل عینک و کلاه ایمنی، کفش و لباس کار و غیره ابه صورت تخصصی به یکی از مراکز مرجع جهت خرید این تجهیزات تبدیل گشته است. متقاضیان با مراجعه کردن به سایت این فروشگاه می توانند از انواع محصولات آن دیدن کرده و نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را در سراسر کشور تحویل بگیرند.

فروش کلاه ایمنی استاندارد

مجموعه بزرگ رادین ایمن سالهاست که به طور تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات ایمنی از قبیل کلاه ایمنی،‌ عینک و کفش کار، دستکش و لباس کار و تجهیزات ترافیکی فعالیت می کند. این مرکز در این سالها کوشیده به خوبی رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید از اینرو محصولات خود را همواره با ارائه ضمانت اصل کالا، تحویل سریع و مطمئن و نیز کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار داده است. فروش کلاه ایمنی استاندارد در مدل های گوناگون در این مرکز صورت می گیرد. خریداران برای تهیه کلاه ایمنی می توانند به سایت این مرکز رجوع کرده و بعد از مشاهده توضیحات محصولات، کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و جهت آگاهی از قیمت با کارشناسان فروش رادین ایمن تماس بگیرند و سپس نسبت به خرید کلاه ایمنی اقدام نمایند. همچنین با خرید اینترنتی از این مرکز از مزایای دیگری همچون ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا‌ در صورت نارضایتی و پرداخت به روش دلخواه خریداران بهره مند خواهید شد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 788
نمایش همه
علاقه مندی ها ()