کفش کار از مهمترین مولفه های حفاظت فردی در محیط های مختلف اقتصادی است، که در تمامی مشاغل خدماتی، اداری و صنعتی استفاده از آن برای اصلاح ارگونومی بدن و سلامت ستون فقرات از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است. مولفه های بسیاری در تعیین قیمت کفش کار باکیفیت و استاندارد دخیل هستند که از مهمترین آن ها می توان به نوع کفش کار، جنس زیره، کفی، رویه، اجزاء تشکیل دهنده، برند سازنده، کیفیت تولید و ضریب ایمنی اشاره کرد. به عنوان مثال انواع کفش ایمنی باکیفیت با توجه به مقاومتی که در برابر بار استاتیکی و ضربه دارند، در دسته های حفاظتی 30، 50 و 75 قرار می گیرند، و با توجه به افزایش کیفیت و دوام آن ها  قیمت کفش کار نیز تغییر پیدا می کند. مجموعه بزرگ رادین ایمن از قدیمی ترین و محبوبترین مراکز فروش آنلاین کفش ایمنی به صورت تکی و عمده ای برای شرکت ها و فروشگاه ها با تخفیف همکاری می باشد، و با مراجعه به دفتر این مجموعه و یا سایت فروشگاهی آن می توان انواع تجهیزات حفاظت فردی و ترافیکی را با مناسب ترین قیمت سفارش داد و خریداری نمود.

مزایای استفاده از کفش کار باکیفیت

کفش کار از مهمترین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی است که استفاده از آن در برخی مشاغل پرخطر صنعتی و کارگاهی از سری الزامات قانون کار و امور اجتماعی است و در صورت بروز حادثه کارفرمایان با دردسرهای قانونی مواجه می شوند. قیمت کفش کار  با توجه به مزایی که دارد بسیار مناسب اس، پا از حساس ترین اعضاء بدن است که از آن به عنوان قلب دوم انسان نیز یاد می شود و با استفاده از عروق پا می توان برخی بیماری های قلبی را نظیر انسداد عروق را نیز درمان کرد، به همین دلیل محافظت از آن اهمیت بسیار بالایی دارد. انواع کفش کار استاندارد و باکیفیت در محیط های صنعتی و اداری شامل انواع کفش های پرسنلی یا کفش اداری، کفش کوهنوردی، کفش صنعتی با سرپنجه های فلزی و کامپوزیتی، کفش عایق برق و الکتریسته که البته این کفش ها با توجه به ولتاژ قابل تحمل در دو دسته 400 ولت یا فشار ضعیف و 1800 ولت یا فشار قوی قرار می گیرند، که البته با توجه به افزایش مقاومت و کیفیت آن ها قیمت کفش کار نیز تغییر می کند. انعطاف پذیری بالا و قابلیت ارتجاعی از مهمترین خصوصیات یک کفش کار باکیفیت و استاندارد است که باعث می شود تمامی پرسنل کارگری و فنی در تمام ساعات فعالیت خود با خستگی کمتری مواجه شوند و حرکت و فعالیت های خود را با سرعت بیشتری انجام دهند. از دیگر مزایای کفش کار باکیفیت می توان به پیش گیری از حوادث کار، حفاظت در برابر سوختی، حفاظت در برابر برق گرفتگی، گرم نگه داشتن پاها در آب و هوای سرد، مقاومت در برابر سوختی، راحتی و بهداشت، ایمنی و امنیت و دوام بسیار بالا اشاره کرد، و بدیهی است قیمت کفش کار با توجه به نوع متریال مصرفی و کیفیت آن ها بسیار بالاتر از دیگر محصولات می باشد.

فروش کفش کار با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر و آنلاین رادین ایمن از محبوبترین مراکز فروش کفش کار مانند فروش کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری با مناسب ترین قیمت به همراه دیگر تجهیزات حفاظت فردی و ترافیکی در تهران است، که به صورت آنلاین و بی واسطه تمامی محصولات خود را نظیر کلاه ایمنی، عینک ایمنی، لباس کار، تجهیزات تنفسی و شنوایی را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. ضمانت نامه تضمین کیفیت، اصالت کالا و امکان مرجوعی هفت روزه اجناس در صورت عدم رضایت از مهمترین تسهیلاتی است که این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و بیانگر تعهد و مشتری مداری آن  می باشد. متقاضیان خرید کفش کار  ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت اینترنتی رادین ایمن می توانند محصولات مورد نظر را در تعداد و مشخصات مورد نظر خود خریداری نمایند و  در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با تضمین قیمت کفش کار درب منزل یا محل کارگاه و کارخانه با تمامی تعهدات ذکر شده تحویل بگیرند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()