رعایت نکات ایمنی در تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی و صنعتی  امری بسیار ضروری است و در این راستا انواع تجهیزات ایمنی برای به حداقل رساندن آسیب های مشاغل طراحی و تولید شده اند که از معتبرترین برندهای داخلی آن ها می توان به دستکش استاد کار اشاره کرد، این مجموعه معتبر داخلی سالهاست که در زمینه تولید انواع دستکش های کار ارگونومی و مناسب برای مشاغل مختلف فعالیت می کند، و امروزه کیفیت  دستکش استاد کار در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی و همجوار به اثبات رسیده است. قیمت دستکش استاد کار به عنوان یک برند موفق و خوشنام داخلی که قابلیت مقایسه با انواع تولیدات خارجی را نیز دارد، به دلیل استفاده از منابع داخلی و هدم تأثیر قیمت ارز و هزینه های سنگین واردات و گمرک بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد، این محصولات در میان اصناف مختلف و برخی بازارهای خارجی محبوبیت بسیار بالایی دارد. فروشگاه معتبر رادین ایمن از محبوبترین شعب نمایندگی فروش دستکش استاد کار در انواع و سایزهای مختلف همراه با گارانتی تضمین کیفیت به سراسر کشور ارسال می کند.

خصوصیات دستکش استاد کار

دستکش استادکار در طراحی های تک انگشتی و چند انگشتی با اندازه های ساق کوتاه، متوسط و بلند طراحی و تولید می شوند، و در ساخت و تولید آن ها از متریالی نظیر پشم گوسفند، چرم، پلاستیک، پنبه، پلی اتیلن و اسپندکس با ضخامت های مختلف طراحی و تولید می شود. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، تنوع تولید این تجهیزات حفاظتی بسیار بالاست و با توجه به این امر خصوصیات دستکش استاد کار نیز تغییر می کند، کیفیت مواد و متریال مصرفی از مهمترین عامل های تأثیر گذار در این زمینه است و هزینه های خرید دستکش استاد کار را کاهش می دهد، انعطاف پذیری از دیگر خصوصیات این محصولات است، و کارا بودن آن را به نمایش می گذارد، دستکش های ضد آب، مقاوم در برابر بریدگی، مقاوم در برابر سوزن خوری، مقاومت حرارتی و جرقه از انواع دسته بندی هایی است که برای دستکش استاد کار در نظر گرفته اند. از دیگر ویژگی های دستکش استاد کار مناسب می توان به جنس، سایز، مقاومت در برابر ضربات مکانیکی، عدم حساسیت، دارای تهویه مناسب و راحت بودن در حین انجام کار اشاره کرد، این دستکش ها متناسب با اصول ارگونومی دست ها طراحی شده اند تا افراد بتوانند به سادگی فعالیت های خود را انجام دهند.

فروش اینترنتی دستکش استاد کار باکیفیت

استاد کار یک برند بسیار موفق داخلی است که در زمینه تولید انواع دستکش ایمنی در گروه های مختلف کاری فعالیت می کند و کیفیت و دوام محصولات آن به همه ثابت شده است، و طرفداران بسیار زیادی در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی دارد. مرکز رادین ایمن یک مجموعه خوشنام و موفق در زمینه فروش دستکش ایمنی مانند دستکش استاد کار باکیفیت و مناسب است، که تمامی تجهیزات حفاظت فردی و تجهیزات ترافیکی است، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند و از این طریق توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار مجموعه های معتبر و خوشنام فروش تجهیزات ایمنی قرار بگیرد. ضمانت تضمین قیمت دستکش استاد کار، تضمین اصالت کالا و ضمانت کیفیت به همراه گارانتی هفت روزه مرجوعی محصولات در صورت عدم رضایت از مهمترین تعهدات این مرکز بزرگ فروشگاهی در قبال مشتریان می باشد. متقاضیان خرید دستکش استاد کار ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی رادین ایمن می توانند محصولات مورد نظر خود را در سایزها و انواع دلخواه انتخاب کرده و سفارش دهند، تا این مرکز سفارشا آن ها را مطابق با تمامی تعهدات شرکتی آماده کرده و تحویل بگیرند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()