تولیدی لباس بچه گانه دارای یک پروسۀ مشخص است که بر اساس آنها اقدام به تولید پوشاک نوزادی و کودکانه می زنند. حساسیت طراحی و تولید لباس کودکانه نسبت به پوشاک بزرگسال بسیار است و تولیدی موفق تمام این جوانب را در نظر می گیرد. مدل، سایزبندی پوشاک در رده بندی سنی مختلف، دوخت لباس، رنگبندی پوشاک متناسب با جنسیت نوزدان و میزان کیفیت پارچه لباس کودکانه از موارد مهم برای تولیدی لباس بچه گانه محسوب می شوند. مجموعه های  تولیدی لباس بچه گانه با اطلاع از این موضوع، توانسته اند بر حجم تولید محصولات مجموعۀ خود بیفزایند و بتوانند سطح کیفیت دوخت و پارچۀ لباس ها را بهبود ببخشند.

شرکت ایران پوش جزء یکی از شرکت های تولیدی پوشاک بچه گانه محسوب می شود که در سال 1370 کسب و کار خود را راه اندازی نماید. این مجموعه با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک و همچنین ماشین آلات پیشرفته، توانسته تحولی بزرگ در صنعت تولید لباس بچه گانه در سطح کشور ایجاد کند.

فرآیند تولیدی پوشاک بچه گانه

انتخاب پارچه جزء اولین مراحل تولیدی لباس بچه گانه محسوب می شود و در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. جنس پارچه و دخت دو رکن اصلی برای انتخاب پوشاک کودکان محسوب می شود که نسبت به لباس بزرگسالان تفاوت های قابل توجهی دارد و از حساسیت بیشتری برخوردار است.

در قسمت های مختلف کارگاه تولیدی لباس بچگانه، انواع دستگاه و ماشین آلات صنعتی مرتبط با امور خیاطی در نظر گرفته می شوند. ایجاد فضای اختصاصی برای اجرای فعالیت های مختلف چون برش زنی پارچه مطابق با الگوی طراحی شده، مونتاژ کاری و دوخت قسمت های مختلف لباس با یکدیگر متفاوت پیاده سازی می شوند.

برش پارچه بر اساس الگوی طراحی شده بر روی میز برش، به صورت تک لایه ای و چند لایه ای انجام می گیرد. در این مرحله پارچه را بر روی میز قرار داده و مطابق با سفارش و الگوی لباس، علامت گذاری های لازم صورت می گیرد. مرحلۀ بعدی مرتبط با فرایند برشکاری پارچه می باشد که توسط کارگر برشکار انجام می گیرد. قیچی دستی، قیچی برقی، ابزارآلات برش قالبی، دستگاه برش ثابت و متحرک برخی از تجهیزاتی است که در این مرحلۀ تولیدی لباس بچه گانه مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

پس از فرآیند برش کاری، قطعات مختلف برش خوردۀ لباس بچه برای آنکه در کنار یکدیگر قرار گرفته شوند، نیاز به دوخت و متصل نمودن آنها می باشد. البته افزودن زیپ، دکمه، وسایل زینتی، قزن و غیره در این مرحله به لباس ها افزوده می شود. در این قسمت از فرآیند تولیدی لباس کودک، باید تمام کارگران توجه زیادی نسبت به خیاطی و دوخت الگو های مختلف لباس داشته باشند.

شرکت ایران پوش به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ  فروش پوشاک بچه گانه با کیفیت بالا و تنوع بسیار در سراسر کشور می باشد.

پخش عمدۀ لباس کودکانه

تولیدی لباس بچه گانه قادر به پخش عمدۀ لباس کودکانه با قیمت ارزان می باشند. در این صورت فروشگاه های کوچک پخش لباس بچه می توانند برای تهیۀ پوشاک فروشگاه خود، به تولیدی های بزرگ پوشاک بچه گانه مراجعه نمائید.

برای تولید لباس کودکان، نوع پارچه ای که انتخاب می شود از اهمیت زیادی برخوردار است. عدم حساسیت پوستی، جذب رطوب، عدم ایجاد تعریق برای بدن، تهویۀ هوا و غیره از جمله ویژگی های پارچه های نخ پنبه محسوب می شوند. لذا تولیدی لباس بچه با در نظر گرفتن تمامی مسائل می توانید موفق به عرضۀ پوشاک با کیفیت برای رده های سنی مختلف شوند.  

جهت خرید و سفارش عمده پوشاک بچه می توانید با مرکز فروش شرکت ایران پوش تماس بگیرید.

 

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()